- Opowiadanie: Arnubis - Kiełbaska

Kiełbaska

Dyżurni:

Finkla, bohdan, adamkb

Oceny

Kiełbaska

Przy dogasającym ognisku zostaliśmy już tylko ja i Anka. Ona pałaszowała bułkę z kiełbasą, a ja patrzyłem na nią z zachwytem. Niziutka, z małym noskiem i pełnymi, rumianymi policzkami, w blasku płomieni wyglądała zupełnie jak uroczy chomiczek. Na myśl o tym, czym jeszcze mogłaby wypchać te poliki zrobiło mi się gorąco. Anka wreszcie skończyła kolację. Przysunęła się, oparła głowę o moje ramię. Delikatnie dotknąłem jej policzka i starłem resztkę sosu. Nachyliła się bliżej. Poczułem jej oddech, gorący i chmielowy. Miękkie usta smakowały musztardą. Kilka chwil później leżałem w namiocie, a ona rozpinała stanik. Odetchnąłem z ulgą. Podobieństwo do chomika nie obejmowało liczby sutków.

Koniec

Komentarze

Komentarz jurorski:

 

Bardzo wyraziste opowiadanie, chmielowy oddech i smakujące musztardą usta zrobiły klimat wakacyjnej love story, sentymentu i wzruszenia.

Puenta skutecznie zabiła klimat, bo ze śmiechu niemal spadłam z łóżka. Te sutki, matko… XD

www.facebook.com/mika.modrzynska

A ja przyznam, że spodobało mi się głównie ze względu na tę puentę, która przyprawiła mnie o atak śmiechu. :D Klimat jednak też ładny udało się wcześniej zbudować.

Ponoć robię tu za moderację, więc w razie potrzeby - pisz śmiało. Nie gryzę, najwyżej napuszczę na Ciebie Lucyfera, choć Księżniczki należy bać się bardziej.

Wiadomo, całość była pisana pod puentę :D Ale żeby dobrze siadła, trzeba było wcześniej zbudować ten klimat, więc fajnie, że się udało. 

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

Z tym chomikiem to wcale mi nie do śmiechu. Robią się coraz bardziej przebiegłe – mają ludzkie ubranka, strzygą wąsy, uczą się na pamięć tekstów Martyniuka. Coraz ciężej odróżnić!

— Nie cmyka! Mówiłem, że nie ma zębów.

Rozbroiły mnie sutkowa wolta i umiejętnie zbudowany klimat.

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Sympatyczne :)

Przynoszę radość :)

Jak już wspominałem gdzie indziej – bardzo dobry tekst, który przy dopieszczeniu, dodaniu czegoś ekstra, delikatnych poprawkach, biłby się o podium. Mocna aluzja z wypychaniem policzków, proszę, proszę, jaki urwis w koledze drzemie :D . Szkoda, że zabrakło trochę czasu na pracę nad tekstem, ale mimo to – naprawdę przyzwoita miniaturka yes

"Nie wiem skąd tak wielu psychologów wie, co należy, a czego nie należy robić. Takie zalecenia wynikają z konkretnych systemów wartości, nie z wiedzy. Nauka nie udziela odpowiedzi na pytania, co należy, a czego nie należy robić" - dr Tomasz Witkowski

Świetne i nic nie trzeba poprawiać. :)

darbozek

Uśmiałam się. Twist na koniec zajefajny :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Musztarda robi robotę :D

"Taki idealny wyluzowywacz do obiadu." NWM

Chwilę nie patrzył człowiek, a tu już chomiki do biblioteki zaciągnęły : O

 

Paradust – chomiki faktycznie coraz cwańsze. Dlatego tylko licząc sutki możesz mieć pewność z kim masz do czynienia.

Fishu – namiotowy klimat zawsze bliski sercu.

Anet – dzięki :D 

Bail – jak na 15 minut i tak jestem z niego szalenie zadowolony. Jeśli chodzi o dodawanie – panie, ja tu całe backstory musiałem wyciąć. I dobrze, bo bez niego tekst jest lepszy :D Ale jasne, że dałoby się to podkręcić.

darbozek – nie no, trochę pewnie by się poprawić dało, to to raczej żarcik niż porządny tekst do którego sie przykładałem. Ale cieszę się, że się podobało. 

Irka – i o to chodziło :D Liczyłem, że tekst uśmiechnie, a niektórzy prawie spadają z łóżka ze śmiechu – jestem zachywcony. 

Mytrix – kiełbasa z ogniska tylko z musztardą! 

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

Rozbawiło mnie przednie. A ostatnie zdanie to majstersztyk. Ile napięcia może się kryć w obserwacji spożywania kiełbasy. 

Dobry tekst, powinien zająć lepsze miejsce. Musztardowe pocałunki, erotyka i te sutki na końcu… Świetne!

Też uważam, że powinien zająć lepsze miejsce :P No cóż, jurorzy uważali inaczej :D Ale cieszę się, że wam się podobało i rozbawiło. Jak na 15 minut – no nie ma co więcej oczekiwać. Ach, aż by się ogniska w lesie chciało :D

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

Uśmiałam się.

It's ok not to.

Byłoby więcej sutków, miałbyś fantastykę.

A ile ich tak właściwie mają panie chomikowe?

Babska logika rządzi!

8, chociaż widziałem jakieś informacje, że nawet do 16, ale nie wiem na ile są wiarygodne. 8 na pewno. W każdym razie – samica chomika ma ich decydowanie więcej niż samica człowieka :P 

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

W jednym moim tekście (na Grafomanię ;-) ) bohaterka ma dyszkę i bohaterowi to nie przeszkadza. ;-p

Babska logika rządzi!

Co kto lubi, ja nikogo nie zamierzam oceniać. To tylko mój bohater ma jakieś uprzedzenia :D

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

Ale ciekawe, jak wyglądałby proces zakładania stanika na taką ósemkę… Pewnie bez pokojówki by się nie dało… ;-)

Babska logika rządzi!

Ale co z gorsetem? To by musiało być koszmarne!

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

Przy tylu sutkach zapewne nie ma specjalnej różnicy między stanikiem a gorsetem. Chyba że byłyby rozmieszczone jak u bodajże dydelfa…

Babska logika rządzi!

Wiecie, zawsze jest opcja bez ;-P

It's ok not to.

 Rozśmieszyłeś mnie, Arnubisie. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

To fantastycznie! :D 

Może nie wyglądam, ale jestem tu administratorem. Jeśli masz jakąś sprawę - pisz śmiało.

No, nie da się ukryć. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka