- Opowiadanie: brumsztyk - Dlaczego masz takie...

Dlaczego masz takie...

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Dlaczego masz takie...

– Dlaczego masz takie …

– Nie teraz.

– Ale dlaczego masz takie wielkie uszy? – dziewuszce w czerwonej pelerynie i włosach koloru słomy, udało się wreszcie zadać nurtujące ją pytanie.

– Nie przeszkadzaj.

– Ależ babciu, proszę, powiedz – nie dawała za wygraną wnuczka.

– Już ci to mówiłam ze sto razy. Każdy elf ma duże uszy żeby lepiej słyszeć. Ja też – odpowiedziała zniecierpliwiona staruszka.

– A dlaczego masz takie ostre zęby?

– Nie przeszkadzaj.

– Ale dlaczego babciu?

– Zęby potrzebne są do rozrywania mięsa, przecież wiesz o tym – warknęła mocno już zdenerwowana kobieta.

– Babciu, a dlaczego masz takie wielkie oczy?

– Zjeżdżaj gówniarzu, nie widzisz, że sram?

 

Koniec

Komentarze

Buueee!

Mastiff

MOże trochę niesmaczne, ale ryknęłam śmiechem.

Błędy w zapisie dialogów. 

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Widzę, że na portalu tworzy się kolejny nurt. Kawałdania - opowiadania na bazie kawałów :)

"...dziewuszce w czerwonej pelerynie i włosach koloru słomy, udało się wreszcie..." -- łaj przecinek?

Gówniarz a dziewuszka.

Do przeczytania według mnie.

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Mnie nie rozbawiło i nie rozśmieszyło. Nawet ramionami nie wzruszyłam, bo to jest bardzo, bardzo stary dowcip.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dziewuszka w pelerynie i włosach? Gdzie można kupić włosy noszone jak inne części odzieży?  

Regulatorzy, specjalnie dla Ciebie: dlaczego Kain zabił Abla?

Idzie sobie Czerwony kapturek drogą, idzie, nagle - patrzy. Głowa wilka wystaje z krzaków.

- Wilku, a czemu masz takie wielkie oczy?

- Kurna, już się nawet wysrać w spokoju nie można...

Wolę klasyczną wersję kawału. Nie wiem czemu babcia miałaby srać przy wnuczce, elfka (elfica?) czy nie.

Sprawdzian, Adamie?

Bo opowiadał mu stare dowcipy.

Pozdrawiam.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Sprawdzian z humoroznawstwa zaliczony, proszę o indeks.   :-)

Ja się tam posmiałem.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Heh, no ja się nie pośmiałam. Nie wiem. Może to za sprawą mojego dzisiejszego nastoju. Ale napisane fajnie, zaskakuje.

Czekamy na więcej:)

Pozdrawiam.

Adamie, może Cię zaskoczę, ale nigdy nie miałam indeksu, więc to zaliczenie zachowam jeno we wdzięcznej pamięci.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Być zapisanym we wdzięcznej pamięci kobiety to więcej niż Nobel plus pomnik za życia. A co to, sufit w pokoju opadł?

O, fuj. Dołączam do drużyny nierozbawionych.

Adamie, nie wiem czy dobrze się domyślam, ale mam wrażenie, że wszystkie pomysły, które bierze się z sufitu, właśnie spadły na Ciebie. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Cóż, żart o sraniu zawsze dobry.

pozdrawiam

I po co to było?

Nowa Fantastyka