- Opowiadanie: ardian - Bez wyjścia (drabble)

Bez wyjścia (drabble)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Bez wyjścia (drabble)

Zielona postać, przypominająca kształtem grzyba atomowego, leżała na czymś twardym, dryfującym swobodnie. Dyszała głośno i pluła wodą oraz tłuszczem, mieniącym się wszystkimi kolorami tęczy. Nagle dał się słyszeć rozpaczliwy krzyk. Leżąca postać rozejrzała się wokół. W zbiorniku uwięziono również wielu innych, a ciecz, którą był wypełniony, zaczynała wrzeć. Mnóstwo szumowin wypłynęło na powierzchnię. Niedaleko ktoś czerwony szamotał się w wodzie. – Hej, trzymaj! – Zielony postanowił pomóc potrzebującemu. Ratowany sięgnął w stronę wybawcy, chwytając się kurczowo. Leżący wciągnął tonącego, lecz rozkołysana tratwa przewróciła się. Obaj poszli na dno. Zapachniało gotowanym mięsem.

 

***

 

– Wyborna ta zupa, Marysiu.

 

– A jaki dobry brokuł!

Koniec

Komentarze

Wyborna ten zupa - chyba ta zupa

Mi jakoś nie w smak ten zupa ;)

Dosyć schematyczny ten drabble. 

Do poczytania.

A ja się drablami przejadłem. Całkiem całkiem, poza tym.

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Widzę, że i tutaj tematyka kulinarna. Dobra zupa nie jest zła, a Twoja jarzynowa z wkładką, całkiem przyzwoita.

Pozdrawiam. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

     Koniec przewidywalny już od środka tekstu. 

Akurat jadłem brokułową wczoraj, domyśliłem się w pierwszym zdaniu :) Pomysł ciekawy, ale jak widac nie aż tak zaskakujący.

(...)  przypominająca kształtem grzyba atomowego, (...).   ---> ktoś / coś przypomina kogoś / coś z czegoś albo w czymś.

Przewidywalne, choć czytało się miło.

Byłam, przeczytałam, pozostaję bez emocji.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Takie sobie, mocno takie sobie.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka