- Opowiadanie: Koala75 - Wielkanocny

Wielkanocny

Bardzo krótki szorcik. Przy okazji autoreklama: Początek Wielkanocnego Zajączka (z 2022 r.)

 

Dyżurni:

Finkla, bohdan, adamkb

Oceny

Wielkanocny

Zaaferowany najnowszym zleceniem Zajączek Wielkanocny nie zauważył zaczajonego na ścieżce Złego Wilka i prawie na niego wpadł.

– Mam cię. Nie będziesz mamił autorów świątecznymi prezentami, pomysłami na fantastyczne opowiadania. Zostaniesz upieczony i zjedzony – powiedział, błyskając wielkimi zębiskami, Zły Wilk.

– Ppp…przynajmniej ppp…poozwól mi dookończyć ppp…pracę ww…wyznaczoną na ten ppp…przedświąteczny ookres – wyjąkał wystraszony Zajączek.

– Nie chcę czekać. Zając w śmietanie będzie crème de la crème w moim świątecznym menu – zaśmiał się Zły.

– Nic nie zrobisz mojemu ulubionemu posłańcowi – rozległ się potężny głos za Wilkiem.

Gdy Zły się obejrzał, zobaczył Ducha Biblioteki NF z już wycelowaną dubeltówką. Czmychnął, nie zastanawiając się czy ładunki to tylko sól z pieprzem, czy ołów.

Uradowany Zajączek Wielkanocny powiedział, prawie bez zacinania się:

– Dziękuję ci Duchu. Jak mi zleciłeś, rozniosę jeszcze ppp…przed Wielkanocą do użyszkodników, Loży i Redakcji, życzenia częstego odwiedzania ich przez Wenę niosącą rewelacyjne ppp…pomysły.

Pomyślał jeszcze: Jak dobrze mieć możnego, nie jedzącego marchewek, protektora ze strzelbą.

Koniec

Komentarze

Zabawne, miłe i pomysłowe.

Pozdrawiam serdecznie ;)

Milis, cieszę się. Uzupełniłem przedmowę. (bezczelna autoreklama) :)

Koalo, wielkanocny szorcik oczywiście przyjemny, choć mam jedno ALE.

Mianowicie zdecydowanie preferowałbym zajączka, który zamiast weny i pomysłów roznosi ludziom czas, gdyż tych pierwszych z reguły mi nie brakuje, zaś tego ostatniego prawie zawsze :)

Cute <3

Zawsze coś da się poprawić

Realucu, niestety Zajączek jest tylko kurierem. :)

Kulosławie, dziękuję. :)

Duch Biblioteki czuwa nad wszystkim, dzięki czemu Zajączka nie spotka żadna krzywda. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Puentująca myśl Zajączka prawie zrzuciła mnie z krzesła. Zawiera życiową prawdę w stężeniu 100%.  :-)

Wiwat Zajączek, wiwat Duch!

Hej,

skorzystałam a autoreklamy i Zygmunt też mi się spodobałsmiley

Porządny Duch Biblio. :-))

 

Zerknij, sama się zdumiałam, gdy zobaczyłam – National Geographic, serce niebieskiego wieloryba.

400 funtów waga, 1,2m szerokości i 1,5m wysokości.

Muzeum Royal Ontario w Kanadzie.

 

Nie zmniejszam obrazka, potrzeba skali. 

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Reg, dobrze, że Duch Biblioteki ma strzelbę. :)

Adamie, chyba Zajączek nie wie, że jego myśli mogą mieć działanie kinetyczne. :)

Milis, wcale Ci się nie dziwię i ze smokiem Zygmuntem można się zaprzyjaźnić, czytając teksty o nim. Jego ‘twórcą’ jest Greasy. :)

Smokini, fascynujące, ale nieważne, jak duże jest serce, lecz jakie jest. :)

Hej Na święta szorcik z jajem :). Wesołych świąt i co by zajączek wszystkim przyniósł dobre pomysły na opowiadania :)

"On jest dziwnym wirtuozem – Na organach ludzkich gra Budząc zachwyt albo grozę, Myli się, lecz bal wciąż trwa. Powiedz, kogo obchodzi gra, Z której żywy nie wychodzi nigdy nikt? Tam nic nie ma! To złudzenia! Na sobie testujemy Każdą prawdę i mit."

Misiu, mam nadzieję, że strzelba Ducha Biblioteki nie jest strzelbą Czechowa. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Bardzie, radosnych Świąt i odwiedzin Zajączka. :)

Reg, też mam taką nadzieję. Radosnej Wielkanocy. :)

Misiu, i ja życzę Ci nie tylko radosnej Wielkanocy, ale radosnych wszystkich dni, miesięcy i lat, które nastaną po niej. :)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, bądź dalej taka, nie zmieniaj się i ciesz się każdym słonecznym dniem, jak był dzisiejszy i prawdopodobnie jakie będą w te Święta.heart

Dziękuję Misiu. Będę! heart

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Muszę się do czegoś przyznać. Czytając myślałam, że Duch Biblioteki przepędzi wilka a potem niechcący odstrzeli zajączka.

Koala 75,

też życzę Tobie, Regilatorzy, i Wszystkim Użytkownikom radosnej Wielkanocy i szczęścia(zajączka) każdego dniasmiley

 

Nova, to byłby horror, a ja ich nie lubię. Wolę dobre zakończenia. :D

Milis, dziękuję i Tobie też częstych odwiedzin zajączka. :)

Dziękujęsmiley

Dziękuję, Milis, niech Tobie też się zawsze wiedzie, nie tylko od święta. :)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dzięki za sympatyczny świąteczny szorcik. Wesołych Świąt! smiley

 

Hm… Skoro Ty znasz Ducha Biblioteki… A ja właśnie się poznaję z Tobą… To teraz ja jestem kimś, kto zna kogoś, kto zna kogoś.

 

Ale się ustawiłem! laugh

The KOT

Fajne, dobrze, że świąteczne życzenia trafią gdzie trzeba, jeszcze żeby tylko się spełniły… ;)

Wesołych Świąt Autorowi i wszystkim komentującym!

Ufff, zdążyłam w czasie świąt. Sympatyczny szorcik.

Zły Wilk. Czyżby Lobo muymalo był w to zamieszany?

Już od dawna wiadomo, że nieważny temat pracy, ważne, kto jest promotorem. ;-)

Babska logika rządzi!

Eldilu, Wesołych Świąt, ale Ducha Biblioteki zna Zajączek, nie ja. :)

Amonie, jeszcze musimy sami zadbać, żeby się spełniły. :)

Finklo, miło Cię widzieć z ‘babską’ logiką. :)

Wprawdzie to ostatnie minutki Świąt Wielkanocnych, ale to znaczy że też zdążyłam i życzę wszystkim piszącym, czytającym i poprawiającym spełnienia marzeń: tych świątecznych, tych poświątecznych i tych najdzikszych. 

Eldil – tak było już u Kubusia Puchatka, Królika i wszystkich jego krewnych-i-znajomych. :-)

Nova, jeszcze trwa oktawa Wielkanocy. Dzięki za życzenia i Tobie powodzenia po Świętach :)

Nowa Fantastyka