- Opowiadanie: wybranietz - Powrót syna

Powrót syna

; )

Oceny

Powrót syna

– Mamo…

– Tak, Marysiu?

– Czemu nie ma pustego miejsca?

Ewa spojrzała na stół. Rzeczywiście, nakryła tylko dla rodziny. Tej Wigilii nic nie było tak jak trzeba.

– Dziwne… Byłam pewna, że dałam dodatkowy talerz. Trudno.

Ewa rozlała barszcz. Marysia przez cały dzień wyglądała źle, unikała brata, teraz usta wygięła w podkówkę, barszcz pociekł jej po brodzie. Jarek zachichotał. Ojciec otarł małej buzię, ale czerwone strużki znowu poleciały z kącików jej ust. Krew? Ewa chciała wstać z krzesła, nie mogła się ruszyć.

– Mamo… Przecież kto wstanie od stołu, ten nie dożyje następnej Wigilii. – Jarek mrugnął szelmowsko. – Całe szczęście, że mogłem wrócić jako gość.

 

Koniec

Komentarze

Wybranietz, możesz jeszcze poszaleć i coś dopisać – do setki brakuje czterech słów.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Teraz powinno być ok ; )

I would prefer not to. // https://www.facebook.com/anmariwybraniec/

Dawno nie czytałem żadnego drabbla. Powyższy może nie rzucił na kolana, ale jest całkiem niezły.

Rodzinna wieczerza na zasadach zabawy w tabliczkę Ouija.

Całkiem fajnie – horrorowo – komediowo :) 

Do góry głowa, co by się nie działo, wiedz, że każdą walkę możesz wygrać tu przez K.O - Chada

Yay, minihorror <3

Robi pozytywne wrażenie ;)

Nie taki oczywisty ten drabel, ale gdy już się pododaje dwa do dwóch, to wychodzi, że jest całkiem satysfakcjonująco.

Podobało mi się. ;)

Sympatyczne :)

Przynoszę radość :)

Krótko: to jest wg mnie dobre. I fakt: zabawne też jest, nie powiem, że nie jest. 

Nie ma to jak porządna Wigilia w tę Wielkanoc. :)

Popieram Żonglera… jajecznie przewrotne ;) Mazzal tow

Niezły drabelek. To sztuka – zmieścić horror w takim maleństwie.

Babska logika rządzi!

Czekajcie, zaraz sypnie śnieg, policja uruchomi tropicieli i będą lepić mandaty za każdy ślad na śniegu ;P

 

Dzięki wszystkim!

I would prefer not to. // https://www.facebook.com/anmariwybraniec/

Dobre :)

Używanie poprawnej polszczyzny jest bardzo seksowne

Przeraża i nastraja na barszczyk :>

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Jupi, fajne! Mnie zaskoczyłaś, choć historia zwyczajna i zdawałoby się ograna. :-)

Dobry drabbelek. xd

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

tak jak trzeba.

Tak, jak trzeba.

 poleciały z kącików jej ust

Angielski szyk.

 

Cute. Chyba mocniej by wybrzmiało w odrobinę dłuższej formie.

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Nowa Fantastyka