- Opowiadanie: dzeta - E-mail (M2013)

E-mail (M2013)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

E-mail (M2013)

Cześć, Liza

 

Wiem, że to nie jest odpowiedni moment, ale muszę spytać. Mam kupić ser? Kupiłem już chleb, kupiłem już masło. Mam kupić ser?

 

Przy okazji. Słyszałaś o meteorycie w Rosji? Spadł i się rozpadł. Powiem ci więcej. Tajna baza, w której mieszkali obcy została zniszczona. Wojsko nie znalazło jednak żadnych ciał. Znaleziono tylko ich statek.

 

Piszę Ci o tym, bo byłem w okolicy, gdy nastąpiła katastrofa. Armia rosyjska nie znalazła ciał, bo ja je zabrałem wcześniej. Statek był za ciężki. Schowałem kosmitów do zamrażarki. Chcesz je zobaczyć? Kiedy mogę Ci je wysłać?

 

Wolałbym jak najszybciej, bo chciałbym się już pozbyć tych ciał. Nie zostało mi w zamrażarce miejsca na lody.

 

Kamil

 

PS: Mam kupić ten ser?

Koniec

Komentarze

Niestety, kiepsko. Zarówno pod kątem stylu (błędy gramatyczne), zaimki (za dużo jak na tak krótki tekst).

Nie podobało mi się.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

"Cześć, Liza" --- przecinek byłby tutaj mile widziany :)

Ciekawa forma --- to na plus; również pewna nutka specyficznego humoru się pojawiła, ale ogólne wrażenie oscyluje w granicach średniego.

 

Pozdrawiam.

In plus sam pomysł napisania maila, za to cała reszta tak sobie. Po pierwsze: pytanie, czy ma kupić ser facet wysłałby ze sklepu smsem. Po wtóre - jeśli już pyta, czy ma kupić ser, można wnioskować, że mieszka razem z osobą pytaną. Stąd też dziwi jego tłumaczenie, że był tam, gdzie te meteoryty spadały. Z drugiej strony podoba mi się motyw z brakiem miejsca w zamrażarce na lody ze względu na przechowywanie ciał kosmitów. Na Twoim miejscu dopracowałbym tekst.

heheheh :D

dobre

Yoss trafnie zauważył niespójności tekstu.

pozdrawiam

I po co to było?

Nowa Fantastyka