- Opowiadanie: GregN - Gwałt [DRABBLE]

Gwałt [DRABBLE]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Gwałt [DRABBLE]

Biegła, potykając się, co rusz zerkając za siebie. Zbliżali się. Uciekała dalej – wprost w ślepą uliczkę.

– No – uśmiechnął się jeden do drugiego – teraz nam już nie zwieje! – zachichotał krótko, bo brakowało po pościgu powietrza.

Ruszyli ku ofierze. Ta zorientowała się w swoim błędzie, zaczęła wspinać się na siatkę przecinającą zaułek. Skoczyli ku niej, ściągnęli na ziemię i poczęli zdzierać z niej ubranie.

Krzyczała, wierzgała, prosiła, łkała – oni rechotali, podnieceni tym, co zaraz nastąpi.

Jeden sięgnął między nogi leżącej.

– O kurw…

Dłoń ofiary zacisnęła się na gardle napastnika stalowym chwytem.

– Tu robot policyjny EVA, jesteście aresztowani za napaść i próbę gwałtu.

Koniec

Komentarze

Słowa policzyłem... ze cztery razy, palcem po monitorze tykając - niczym zegarek jaki ;-)

Mam nadzieję, że tym razem to JEST drabble! ;-p

No więc jak na mój gust są tu 102 wyrazy.

 

Czemu nie zaczynasz dialogów od myślników?

 

Fabularnie nie zdołałeś mnie zaskoczyć.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Faktycznie, są sto  dwa wyrazy.

Łatwo poprawić tekst. Wystarczy zastąpić _ o żesz kurw... zwrotem " - Co jest?" i zliwkiwdować "a" w piątym wersie od końca --- wtedy będzie dobrze. Równo sto wyrazów. 

Trzeba też wprowadzic myślniki do zdań dialogowych i poprawić  zapis dialogów w  drugim wersie.

Niezłe. Dobry pomysł i bardzo dynamiczne wykonanie. To się widzia, a to bardzo dużo. Można byłoby pewnie to jeszcze dopracować i szkoda, że tak się nie stało.

Ale -- fajne,  dobrze i dynamicznie napisane. 

Pozdrówko.

4/6 

Ps. GreguN, po poprawkach --- oczywiscie, mogą być inne, bo to, co napisałem powyżej, to tylko sugestie --- możesz dodać do tytulu oznaczenie [WSZ] i nasz drabble'a na konkurs... A konkursy to niewątpliwie fajna sprawa.  - 

Nie wierząc na słowo, policzyłam. Faktycznie 102 wyrazy, ale to można poprawić.

Ogólnie mówiąc, jest dobrze. Akcja - jak ktoś już tutaj wcześniej wspomniał - dynamiczna. Dobre, trochę zaskakujące zakończenie. Czyta się szybko (i nie tylko dlatego, że to drabble) i lekko ;D

Sięjoza...

www.portal.herbatkauheleny.pl

Pomysł może i jest, ale nie spodobało mi się, podobnie jak samo wykonanie.

Mi się w sumie nawet podobało, chyba lubisz ostatnio, Gregu drable pisać ;)

Może, przy takim zapale twórczym i jawnej miłości do niedawno odkrytej formy, czytelnicy będą mieli szczęście poznać "100 drabbli w ciągu 100 dni"... Ot, takie marzenie po przebudzeniu. Lubię drabble. Ten podoba mi się także.

Moje zastrzeżenie budzi zdanie "... poczęli drzeć z niej ubranie." Uważam, że  ...poczęli drzeć na niej ubranie, albo ...poczęli zdzierać z niej ubranie.

Pozdrawiam.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

@joseheim - szanowna pani, poprawione ;-)

@Roger - dzięki wielkie, szukałem innych miejsc na poprawkę - słów redukcję - ale ciężko mi było zmieniać coś innego niż wskazane fragmenty. Dziękuję :-)

@Gollum333 - dziękuję, postaram się zadowalać w dalszym ciągu ;-)

@Kael - dzieki... i nie zaprzeczę ;-)

@Suzuki - a co to? ta/to Siejoza?

@domek - jakieś sugestie na inne napisanie? mów, proszę, Waćpan ;-)

@regulatorzy - myślałem nad Twoją uwagą... i nie zgadza mi się, bo tak --> 

- pisząc na niej - darli by NA niej, a nie Z NIEJ, darli z niej i ciskali na boki

- o cholera masz rację... zdzieranie bardziej fortunne mi się jawi ;-) Dziękuję!! :-)

Wielkie dzięki wszystkim za uwagi! Cenne.

Pozdrawiam ;-))

" -  No. - Uśmiechnąl się jeden do drugiego. - Teraz nam już nie zwieje! - Zachichotał krótko, bo brakowało po pościgu powietrza.  "

W tej formie byłoby dobrze... Ktoś mówi --- zapisu nie kończymy kropką, dalej, jeżeli z tekstu wynika, że coś powoedział. po myślniku kontynujemy zapis małą literą. Po słowach następuje czynność, nie związana z mową  --- wypwiedziane słowa, alias wyrazy kończymy kropką, a pierwszy wyraz po myślniku piszemy dużą literą.  Nota bene, w tej frazie lepiej byłoby Zdanie " Zachichotal krótko... "  zacząć od akapitu, oczywiście bez myślnika. 

To się nazywa suspense.

A gdzie znak [WSZ]. hmm? Boimy się jurorów? Niesłusznie...

Pozdrówko.  

Ja mam mieszane uczucia. Niby jest dynamika i zaskoczenie na koniec. Ale jednak brakuje tu jeszcze czegoś trudno uchwytnego. Może po prostu 100 słów to za mało, żeby zbudować odpowiedni nastrój i klimat. Albo po prostu wymaga to większych umiejętności. Z całym szacunkiem, bo sam bym tak dobrego drabble'a nie napisał. ;)

No to akurat, o dziwo, jeden z twoich gorszych drabbli.

Nowa Fantastyka