- Opowiadanie: Russ - Ogrom Pogromu - część 1? [GRAFOMANIA 2012]

Ogrom Pogromu - część 1? [GRAFOMANIA 2012]

Dyżurni:

regulatorzy, adamkb, homar, vyzart

Oceny

Ogrom Pogromu - część 1? [GRAFOMANIA 2012]

 

Bo napisałem takie opowiadanie o zombie, ale zastanawiam się czy to jest ciekawe. bO mi się podoba nie ale jak wam sie podobać, będzie to ja nie wiem nie?

 

Edit: chyba zgubiłem ten txt :< Ale jak myślicie, szukać go czy napisać od nowa. Bo mi się pisać od nowa nei chce :) ale jak będzie zainteresowanie to wstawie. Czekam na komentarze, ale nie wstawiajcie negatywnych bo to nie youtube i po co robić wieś jak się wam nie podoba to trzeba być gupiłm i ułom.

 

Koniec

Komentarze

Shorcik :P.

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

Szukaj, szukaj ;P

Zapraszam na stronę autorską: www.facebook.com/LadyWrites - Anna Szumacher

A to ciekawe podejście do tematu ; D

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

:D

Dobre, dobre.
Ale niestety na taką konwencję nie wygrasz. Był już typ, który wrzucił tekst na grafomanię -- z dopiskiem i bajerami. Ale jak dostał komentarze, to wziął i usunął swój tekst. Z drugiej strony nie wiem, czy on się będzie kwalifikował. Niby powinien, bo zachowanie było doskonale-grafomańskie, ale opowiadania przecież nie ma.
pozdrawiam

I po co to było?

Powaliłeś mnie na kolana, Russ. Pytania o zainteresowanie txt-em, którego nie ma, to chyba szczyt możliwości. Do tego zastrzeżenie, że krytyka to wiocha na maksa.

No dzięki.
Wiecie co najbardziej jest przerażające w tym opowiadaniu o zombie? To cudo jest pierwszym pozytywnie odebranym dziełem mojego "warsztatu":D.

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

Kto to zaszustkował, przyznać się?

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

No ja. Pomysł jest przecież świetny.
pozdrawiam

I po co to było?

Dobrze, dobrze... ale słaaabo ;D

Jakie "słabo"? :-) Zazdrość przez Ciebie przemawia, :-) bo pomysł jest pyszny.

AdamKB, nie zrozumiałeś. Poleciał komplement(chodzi oczywiście o to "słabo", a nie o to, że nie zrozumiałeś ;)

Hmm :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Geniusz! Szósteczka ode mnie i platynowe pióro! ;)

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Zaskoczyłeś mnie, choć nie urzekłeś. Niby śmiesznie, ale w tym grafomańskim opowiadaniu mi brakuje…no nie wiem…opowiadania.

Pozdrawiam.

Russ, no to tak się zapytuję jak jakiś frant z głupia, czy ten Pogrom Ogromu to się dokona, czy już mam stracić cierpliwość, bo się on nie znajdzie raczej? A szkoda bo bym była zaciekawiona. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

No i jak? Znalazłeś? Bo mnie ten tekst zaciekawił, a trochę czasu już minęło. ;-)

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka