- Opowiadanie: Koala75 - Prawda i przestroga

Prawda i przestroga

Oceny

Prawda i przestroga

Czas już nadszedł, żeby ujawnić prawdę.

Jestem Koala75. Użyszkodnik mówi, że jestem jego awatarem. To ja stworzyłem prawie wszystkie dribble, drabble i droubble, w tym ten. Czytamy wspólnie teksty na portalu i pozwalam mu je komentować. On odpowiada na Wasze komentarze w moim, a czasem też swoim imieniu. Niekiedy pisze, że moje zdanie jest takie, lub inne, i to jest uzgodnione. Niekiedy pozwalam mu napisać szorta. Uważam, że małe jest piękne, ale jak musi, to żeby się nie udusił, pozwalam mu tworzyć, każę tylko pamiętać, że krótsze formy należą do mnie. Męczy wtedy klawiaturę i Wenę. Ja dogadałem się z laptopem i klawiatura odpoczywa, gdy procesorowi dyktuję tekst. Wena mnie lubi. Potrafi mnie pogłaskać albo podrapać za uszkiem. Wie, że to mi sprawia przyjemność. Nie męczę jej o natchnienie, bo oboje wiemy, że moje krótkie teksty nie aspirują do biblioteki NF. Razem się bawimy, gdy się coś spodoba.

Większość z Was chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, jaką rolę pełnią awatary. Lepiej dogadajcie się z Waszymi, ustalcie warunki współpracy. Mogą Wam pomagać, ale mogą też szkodzić. Na początku może to wyglądać na działania chochlika, ale potem umówią się z Weną i będziecie cierpieć na niemoc twórczą, nie znając przyczyny. 

Koniec

Komentarze

W tej metodzie jest szaleństwo wink

Nie mam zielonego pojęcia, jak to zaszeregować – ale w sumie, po co? Dobrze się czyta, daje nadzieję na rozwinięcie w pełne studium obłędu laugh

The KOT

A ja zazdroszczę Autorowi, tych wszystkich fantastycznych przyjaciółsmiley Zygmunt, zajączek, duch, awatar, Wena – nic dodać nic ująć, tylko tworzyćwink

Heh Ambush mówi, że zastawiłeś na nas pułapkę;)

Lożanka bezprenumeratowa

Ciekawe, ciekawe…

Ja mam awatar po swojej stronie – ta antenka na górze zbiera wiedzę i przekazuje ją do mnie. ;-)

Babska logika rządzi!

Eldil, lepsze szaleństwo, niż wojna z awatarem. :)

Milis, a jeżeli Eldil ma rację? :)

Łowuszko, pułapkę na pułapkę? :)

Finklo, tak trzymaj. :) 

Trochę szaleństwa każdemu się przydalaugh

Koala, ale który Eldil? Twój tekst każe mi inaczej patrzeć na życie… laugh

The KOT

Prawda została ujawniona i wszystko stało się jasne. Zapachniało eukaliptusem. ;D

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Milis. zgoda, ale tylko trochę. :)

Eldilu, jeden i drugi, nie spodziewałem się… :)

Reg, prawda jak oliwa, zawsze wypływa. :D On lubi eukaliptus. :)

On lubi eukaliptus. :)

Typowy Koala, choć taki inny niż wszystkie. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, mam do czynienia tylko z jednym, nie znam innych :) 

Misiu, wszystko przed Tobą, może jeszcze poznasz. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, chyba, że mój awatar się rozmnoży, bo bez teleportacji nie planuję podróży :D

Misiu, jak góra nie chce do Mahometa, to musi się Mahomet pofatygować do góry. Przy dużym zagrożeniu lawinowym to o wiele bezpieczniejsza opcja. ;-)

Babska logika rządzi!

Misiu, ależ to portal fantastyczny i chyba możesz spokojnie planować teleportację. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, planować… mogę :D

Misiu, dobry plan to połowa sukcesu. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

smiley

Trzeba dobrze traktować awatara, a odpłaci się pięknym za nadobne!

Pusiu, co robiłaś swojemu, że całkiem uciekł? ;-)

Babska logika rządzi!

Muszę najpierw znaleźć tego odpowiedniego. To bardzo poważna decyzja! No i nie jest łatwo przekonać takiego awatara do siebie. Może żadnemu się nie spodobam i na zawszę zostanę sama?

Reg, czyli trzeba mieć dwa dobre plany :)

Finklo, chyba taki łagodny jej nick mu się nie podobał :)

Pusiu, mając taki nick, może na awatara powinnaś wybrać co najmniej lwa albo tyranozaura :) Dla wyjaśnienia: mnie się podoba Twój nick :) 

Misiu, zważ jeno, aby dwa plany nie wykluczały się wzajemnie. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, będę je ważył razem i osobno :D

Pamiętaj, Misiu, że pomysł pomysłowi nierówny i wagą tego nie zmierzysz. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, nie zmierzę, ale zważę i będę zważał, żeby dokładnie ;)

OK, Misiu, liczę na Twoją rozwagę. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, tak. będę rozważny i będę rozważał uważnie :)

Powodzednia, Misiu. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, napisałem drabbla o powodzeniu, przedstawię na końcu tygodnia. :)

Misiu! I mówisz to teraz? I jakże wielbiciele Twojego talentu zdołają doczekać końca tygodnia???

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, raczysz sobie dworować ze mnie :(

Ależ Misiu, co też Miś! Ani mi w głowie nie postało dworować sobie z Misia! ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg,heart

Misiu, heartheart

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dobre ;)

Nadzieje chyba się spełniają, skoro jest ich coraz mniej.

Mądry sowo, to fajnie :)

Nowa Fantastyka