- Opowiadanie: Koala75 - Na Dziesiątkę - urodzinowy drabble strony NF

Na Dziesiątkę - urodzinowy drabble strony NF

Oceny

Na Dziesiątkę - urodzinowy drabble strony NF

Mam dopiero dziesięć lat, a niektórzy już chcą mnie wymienić na ‘nowszy model’. Chyba moda panująca u ludzi, tak na nich działa. Nie zważają, że jestem dzieckiem i nawet nie czuję się nastolatką. Może nie jestem szczególnie piękna, ani zgrabna, ani szybka, ale są tacy, którzy mnie polubili. Dobrze się bawią, będąc u mnie. Potrafię spełniać ich polecenia bez ociągania się i obrażania, gdy narzekają, że mogłabym lepiej. Dla mnie jest rozrywką to, co robię, więc nie będę przypominać, że wykorzystywanie dzieci do pracy jest niedozwolone. Cieszę się, że pamiętają o dniu moich urodzin i doceniają mnie, pisząc okolicznościowe teksty.

Koniec

Komentarze

Misiu, bardzo podzielam Twój pogląd w sprawie naszej dziesięcioletniej Solenizantki. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Reg, ucieszyłem się, że nie jestem sam. :)

Misiu, pewnie jest nas więcej. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Hmmm, a może lata portali liczą się jak lata psie. Więc nasza NF jest już doświadczoną życiowo kobietą :)

"On jest dziwnym wirtuozem – Na organach ludzkich gra Budząc zachwyt albo grozę, Myli się, lecz bal wciąż trwa. Powiedz, kogo obchodzi gra, Z której żywy nie wychodzi nigdy nikt? Tam nic nie ma! To złudzenia! Na sobie testujemy Każdą prawdę i mit."

Reg, mamy nadzieję, strona i ja, że się ujawnią. :)

Bardzie, ona czuje się dzieckiem. Zdrowiej! :)

Dzięki :)

"On jest dziwnym wirtuozem – Na organach ludzkich gra Budząc zachwyt albo grozę, Myli się, lecz bal wciąż trwa. Powiedz, kogo obchodzi gra, Z której żywy nie wychodzi nigdy nikt? Tam nic nie ma! To złudzenia! Na sobie testujemy Każdą prawdę i mit."

Miś uczłowiecza wszystko :)

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Miś uczłowiecza wszystko :)

Może nie wszystko, ale stronę NF chętnie, bo polubił. :)

Duch Biblioteki Ci dyktował? ;) Sto lat dla NF :)

Known some call is air am

Outto, nie znam jeszcze Ducha Biblioteki. Chciałbym ją/go poznać. Może przed następnym jubileuszem uda się. :)

Miś wyraźnie apeluje, abyśmy cieszyli się z tego, co mamy, wszak moglibyśmy nie mieć niczego.

Popieram.

Całkiem sympatyczne i puchate

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

Adamie, cieszę się z poparcia. :)

Szyszkowy, fajnie, że puchate. :)

Również podpisuję się pod drabbelkiem :>

Слава Україні!

Golodhu, fajnie, że jest nas więcej. :)

Tarnino, w naszym bloku od 10 dni wymieniają rury gazowe i ludzie nie mają gazu. Nie wiem czy skończą przed Świętami. Akurat zrezygnowałem z gazu, zanim zaczęli. :)

Teraz jeszcze tylko Dzień Pieszego Pasażera ^^

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Tarnino, czy nie można za takich uważać niemowlaki w nosidełkach na piersi/brzuchu matki/ojca? Jest tyle rozmaitych ‘dni’, że…

Niebezpieczna metafora. Co będzie, jeśli nasza – niedługo już – nastolatka zacznie mieć humory, powie nam, że nas nienawidzi i niczego więcej dla nas nie zrobi?

 

Jeśli któregoś niedzielnego poranka obudzicie się, a tu znów nie będzie teler dostępu do Portalu, pamiętajcie, że jam to przewidział. A Koala sprawił laugh

 

Vivat jubilatka! I vivat Autor! smiley

The KOT

Eldilu, nastolatki są nieprzewidywalne jak koty. Pozostaje mieć nadzieję, że nasza będzie nas lubić, jeśli nie będziemy na nią narzekać. :)

Faktycznie, drabelek sympatyczny i puchaty.

Jubilatce życzymy stu lat. :-)

Babska logika rządzi!

Finklo, owocnych lat jej życzymy, a drabelek puchaty, bo mój awatar taki. :)

Ale nie zawsze cechy awatara przechodzą na teksty. :-)

Babska logika rządzi!

Finklo, dojrzewam, żeby zdradzić Wam mój układ z awatarem. Naciska, żeby to zrobić. :)

W szorcie czy w drabelku? ;-)

Babska logika rządzi!

Finklo, droubelek jest gotowy, ale nabiera ‘urzędowej mocy’. Myślę, że pojawi się pod koniec tygodnia. :)

A wiesz, ja też ją lubię taką, jaka jest :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

Irko, to znaczy, że jest nas coraz więcej. :)

Nieważne, jak wygląda strona, funkcjonalności mają trzeciorzędowe znaczenie. Grunt to ludzie. :-)

Babska logika rządzi!

Ludzie to grunt. Grunt to ziemia. Kto się przejmuje ziemią? Rolnicy. :(

A rolnicy też ludzie. I kółko się zamyka. ;-)

Babska logika rządzi!

funkcjonalności mają trzeciorzędowe znaczenie

Wiem, że zrobiłaś to specjalnie, ale dinozaur musi być:

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Dino, do oswojenia. Na spacerki trzeba będzie zakładać kaganiec. :)

Nowa Fantastyka