- Opowiadanie: Silva - Reszta jest historią

Reszta jest historią

Za późno dowiedziałam się o konkursie, no ale skoro nie ma limitu dolnego... :D

 

Opowiadanie uczestniczy w konkursie „Na krawędzi pojmowania” projektu Zapomniane Sny: https://www.zapomnianesny.pl

 

Jeśli podoba Ci się ta inicjatywa, rozważ darowiznę na stowarzyszenie Mudita: https://stowarzyszeniemudita.pl, które pomaga rodzinom osób z niepełnosprawnościami.

 

Oceny

Reszta jest historią

Artefakt znaleziono w jednym ze starożytnych grobowców. Kanciasta i nieporęczna bryła ważyła niewiele mniej od dorosłego człowieka; niełatwo było wydobyć ją wąskim szybem z podziemnego kompleksu. W końcu jednak znalazła się na powierzchni, gdzie natychmiast poddano ją wnikliwym oględzinom. Duży wizjer, umieszczony na przedniej ścianie, zafascynował badaczy, podobnie jak ruchoma, obrotowa komora wewnątrz obiektu. Ekscytacja świata naukowego była tym większa, że artefakt pochodził z jednej z najbardziej zagadkowych cywilizacji na świecie, zniszczonej przez nieznany kataklizm tysiące lat wcześniej.

Na brzegu bryły zachowały się fragmenty antycznego pisma. Wkrótce archeologowie zdołali przetłumaczyć jeden z napisów.

Program 1 – Bawełna z praniem wstępnym 90°.

Koniec

Komentarze

Akurat przeczytałem Twojego drabbelka chwilę po rozwieszeniu prania.

Fajne ;) Pozdrawiam!

A dziękuję, Amonie.

Idealny moment, no! :D

deviantart.com/sil-vah

Zabawne :)

It's ok not to.

Dzięki, dogs :)

deviantart.com/sil-vah

W punkt !

Uśmiechnąłem się i pomyślałem o pralce z napisem “Frania” na obudowie. To chyba już dla sporej liczby dziatek artefakt. Powodzenia w konkursie. :) 

Milusie ;)

 

A co do pani Frani

 

 

 

entropia nigdy nie maleje

Dobry plottwist :) 

 

Powodzenia!

E.

A potem z rzeczonego grobowca dobędą zmywarkę, lodówkę, zamrażarkę, że nie wspomnę o licznym drobnym sprzęcie AGD. Bedzie co badać i dociekać przeznaczenia. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Git.

Uśmiechnęło, acz myślałem, że zakończysz większym tąpnięciem :).

Pierwsze prawo Starucha - literówki w cudzych tekstach są oczobijące, we własnych - niedostrzegalne.

Spoczko

„Często słyszymy, że matematyka sprowadza się głównie do «dowodzenia twierdzeń». Czy praca pisarza sprowadza się głównie do «pisania zdań»?” Gian-Carlo Rota

devil

Dziękuję komentującym za lekturę i pozostawione po sobie słowo :)

regulatorzy,

A potem z rzeczonego grobowca dobędą zmywarkę, lodówkę, zamrażarkę, że nie wspomnę o licznym drobnym sprzęcie AGD. Bedzie co badać i dociekać przeznaczenia. ;)

Wniosek będzie oczywisty – starożytni wierzyli w życie pozagrobowe! :D

deviantart.com/sil-vah

Zastanawiam się, kiedy przyszli badacze przeszłości dojdą do wniosku, że nie należy mieszać nauki z wiarą. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka