- Opowiadanie: ośmiornica - Moje serce bije dla ciebie

Moje serce bije dla ciebie

Oceny

Moje serce bije dla ciebie

Wyobrażam sobie twoją twarz, tembr głosu… Nigdy cię nie poznałam, lecz moje serce bije dla ciebie. Tak bardzo chciałabym cię zobaczyć, dowiedzieć się, co było dla ciebie ważne; co kochałeś, a czego nienawidziłeś; w co wierzyłeś. Kim chciałeś się stać? Dziś pierwszy dzień wiosny. Rok temu, gdy narodziłam się na nowo, ty odszedłeś na zawsze. Deszcz spływa po szybie, łzy po policzkach. Serce bije równo, tłoczy moją krew i twój smutek. Staję przed lustrem, rozpinam bluzkę, pozwalam jej spłynąć z ramion. Palcami przejeżdżam po bliźnie na piersi. Moje serce jest wszystkim, co po tobie pozostało i wciąż bije dla ciebie.

Koniec

Komentarze

Czy wyraziłem się jasno i wyczerpująco, posługując się w tym celu punktacją?

Tytuł zapowiadał sztampowe romansidło :P Ciekawy twist, choć nie do końca rozumiem, dlaczego jej serce wciąż bije dla niego. Poczucie winy, wdzięczność, jedno wymieszane z drugim? Z drugiej strony taka ambiwalencja ma sens, biorąc pod uwagę sytuację, w której znalazła się bohaterka.

It's ok not to.

AdamKB alles klar :D

dogsdumpling pomysłem na tekst było bardzo dosłowne zrozumienie tytułu – to jego serce więc bije dla niego (chociaż już w innej piersi). ;)

O, ładne. I nawet wydaje mi się, że zrozumiałam.

Babska logika rządzi!

Finkla dziękuję :) Jestem pewna, że zrozumiałaś, nie umiem tworzyć zagadkowych zagadek ;)

Niezłe, pomysłowe i dobrze napisane. Jedynie definicje mojetwoje trochę mieszają temat:

Moje serce jest wszystkim, co po tobie pozostało i wciąż bije dla ciebie.

Jak rozumiem, to jest jego serce, które jej wszczepiono, więc może lepiej:

Serce jest wszystkim, co po tobie pozostało. I wciąż bije.

Pozdrawiam!

„Poszukiwanie prawdy, która, choćby najgorsza, mogłaby tłumaczyć jakiś sens czy choćby konsekwencję w tym, czego jesteśmy świadkami wokół siebie, przynosi jedyną możliwą odpowiedź: że samo poszukiwanie jest, lub może stać się, ową prawdą.” J.Kaczmarski

Miś dołącza z opinią do AdamaKB, bo brak mu słów.

krar85 

Serce jest wszystkim, co po tobie pozostało. I wciąż bije.

Pomyślę nad tym, dzięki. Obecna wersja bardziej mi się zgrywa z tytułem i początkiem, choć faktycznie jest myląca.

 

Koala75

Miś dołącza z opinią do AdamaKB, bo brak mu słów.

Ups, mam nadzieję, że to stan przejściowy :P

Gdyby drabble można było nominować już bym kliknął. Dobrze, że można drabble wybierać z opowiadań niezależnie, to nawet lepsze od Biblioteki.

Koala75

uhh… Misiu, teraz mi brakuje słów. 

Całkiem niezłe, na piątaka ujdzie. :P

Near-Death bo to była taka akcja właśnie, żebyś dał piątaka :P

Hej ośmiornico!

 

Fajen, tyle napiszę ;P Lubię twój styl, nie przesadzasz ze stylistyką ale też nie jest zbyt banalna.

 

Dziękuję za lekturę!

Dzięki, Gruszel, staram się. Fajnie, że wpadłaś xD

Dobrze upakowane drabble. Niby niewiele słów, ale treści całkiem sporo.

Zgadzam się z krarem, że ten zaimek na końcu warto przemyśleć.

Kosmos to bazgranina byle jakich wielokropków!

Ładne i szalenie wzruszające.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Near-Death bo to była taka akcja właśnie, żebyś dał piątaka :P

:p czy jest tu jakiś cwaniak?

 

A tak na serio, to przepiękny drabbelek. Myślałam, że będzie to cheesy romansidło, ale zakończenie pozytywnie mnie zaskoczyło :)

He's telling me more and more | About some useless information | Supposed to fire my imagination | I can't get no! No satisfaction...

mindenamifaj, regulatorzy, HollyHell91 bardzo się cieszę, że się wam spodobało :) Dziękuje za odwiedziny i komentarze <3

 

 HollyHell91 nie umiem pisać romansów, z każdej próby wychodzi mi coś pokracznego ;)

nie umiem pisać romansów, z każdej próby wychodzi mi coś pokracznego ;)

no i dobrze :)

He's telling me more and more | About some useless information | Supposed to fire my imagination | I can't get no! No satisfaction...

HollyHell91 no właśnie nie do końca. Wątki romantyczne w powieści fajnie podbijają napięcie (np. Gerald i Jennefer), ale pisanie ich idzie mi jak krew z nosa do góry ;) 

Wzruszające sad Bardzo ładne.

She was with me. She did all those things and so many more, things I would never tell anyone, and she never even loved me. Now that’s love.

DHBW dziękuję <3

Ładne. Czekam na Twój tekst o herosie, władającym mieczem. Wybrałaś krętą drogę, więc jestem ciekaw, czy uda ci się utrzymać poziom przy dłuższej fabule ;P 

Sen jest dobry, ale książki są lepsze

Dzięki :)

Czekam na Twój tekst o herosie, władającym mieczem. Wybrałaś krętą drogę, więc jestem ciekaw, czy uda ci się utrzymać poziom przy dłuższej fabule ;P 

Rzucasz wyzwanie? :D

Przeczytawszy,

:)

Слава Україні!

A gdzie ilustracja? ^^

https://i.pinimg.com/originals/60/fe/29/60fe2905cb64c597eff821506dc00692.gif

Слава Україні!

Piękna, dziękuję :D

Rzucasz wyzwanie? :D

Być może ;) 

Sen jest dobry, ale książki są lepsze

Nowa Fantastyka