- Opowiadanie: LRS - Domowe obowiązki

Domowe obowiązki

Oceny

Domowe obowiązki

– Stary! Gdzieżeś znowu polazł! Znowu pewnie coś tam chlejesz ukradkiem! Pomógłbyś przy obiedzie bo głodny do roboty pójdziesz!

– Idę… nie marudź…

– Światło w korytarzu nadal nie naprawione a dawno obiecałeś, że to zrobisz!

– Jutro…

Macki Ikiseżd na przemian to różowiały to bledły ze złości. Mimo że to był piąty eon ich wspólnego kontraktu z Mezsunaj nadal nie potrafiła zrozumieć dlaczego atrakcyjniejszym od jej towarzystwa jest przesiadywanie w komorze teleportacyjnej i samotne pociąganie z dozownika awip. Z wymianą promienników świetlnych by sobie poradziła ale nie chciała robić precedensów. Nawet jeżeli na to „jutro” będzie musiała czekać trzy kolejne koniunkcje słońc.

Koniec

Komentarze

Od awip, głowa się słabi.

A choinkę wyniesie po pięciu koniunkcjach;)

No nie wyszło mi za dobrze.

Za to Tobie drubblik wyszedł śliczny.

 

Lożanka bezprenumeratowa

Stara prawda mówi: kiedy mężczyzna obiecał, że coś zrobi, to to zrobi, nie trzeba mu o tym przypominać co pół roku. A do Ikiseżd pasowałby bardziej Naitsabes albo Nairb.

A tak poza tym, to Ci się niepotrzebne “w” w jednym miejscu wkradło.

Known some call is air am

jest w przesiadywanie w komorze teleportacyjnej i samotne pociąganie z dozownika awip.

Przyplątało się “w” ;)

 

Oryginale. Po czasie zauważyłam, że trzeba czytać od tyłu i wychodzi nam trio Dżesika, Janusz i piwo :D 

Sympatyczne. Fajna zabawa z odwracaniem słów. I wychodzi, że pewne stałe są w Kosmosie niezmienne.

Babska logika rządzi!

A nikt nigdy nie wpadł na to, że można połączyć te dwie czynności? Mam na myśli spożywanie awip oraz przysłowiową wymianę żarówki. Wilk byłby syty a i owca cała :) Tekścik z fajnym pomysłem.

Komora teleportacyjna… Tak, tego mi właśnie potrzeba! :D

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Ambush

Choinek nie stosuję, problemu nie znam, więc się nie wypowiadam :)

Za pochwałę dziękuję!

 

Outta Sewer

Faktycznie, lepiej by pasowali, ale nie będę już zmieniał…

No i chyba raczej w formie Abes lub Xibes :)

 

Kejt _Elizabet

Dzięki!

(„Wu” poprawione).

 

Finkla

Stałe kosmologiczne mają to do siebie, że są niezmienne :)

 

Realuc

BHP, drogi kolego… BHP…

 

Krokus

To może zrzutka na zakup?

Miś popiera zgrabne drabble. laugh

Życiowe ;)

I zgrabne :)

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka