- Opowiadanie: DayWay farer -

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

 

Koniec

Komentarze

Początek dłuższego opowiadania.

Moja rada, wal od razu dłuższe, bo tak krótkiej formy ocenić się nie da. A jeśli chcesz oceny tego co wkleiłeś, to ani to oryginalne, ani powalające na nogi, ani zaskakujące. Ale nie zgrzyta jak się czyta, więc powtarzam, wwal całość.

W sumie masza rację... wrzuciłem ten fragment z impulsu, opowiadanie jest jeszcze nie skończone ale ma już w tej chwili ponad 10 stron A4 a jeszcze nie dotarłem do połowy. Na razie nie mogę wrzucić całości i w sumie chciałem go usunąć ale się po prostu nie da...

Dokladnie, a.k.j ma raję, bo niby wszystko jest pięknie, ciekawy styl, ładnie napisane, ale w zasadzie tak któtki tekst niczego cztytelnikowi nie daje, zwłaszcza, że fabuła oryginalnością póki co nie grzeszy. Również bez oceny.
Pozdrawiam.

Lepiej nie dawać tekstów, których się jeszcze nie ukończyło. Czasem naprawdę dobry pomysł do głowy przychodzi w trakcie pisania, i niekiedy trzeba przebudować opowiadanie od podstaw. A ponieważ mało kogo rajcują "Historie Śródziemia" (coś w styku "Wersja legendy o upadku Gondolinu nr 74B" - jeśli ktoś miał w ręce któryś z tomów "Historii Śródziemia" to wie, o co chodzi), czyli takie zagłębianie się w pierwotne formy tekstu, lepiej jest napisać do końca i umieścić całość.

Ogólne wrażenie z tego krótkiego fragmentu - OK, może być. 

Zamysł nie jest ogromnie odkrywczy, ale daje radę. Problem tkwi w tym, że to szkic, nie opowiadanie. Historii nie ma, zarysowania charakterologicznego postaci nie ma. Wstaw całość. Za to trójka.
M.

Ja, w przeciwieństwie do przedmówców, widzę tu skończoną miniaturę (czy też prolog, ale ja bym tego nie kontynuował - chyba, że dalej ma być zabawnie).

   Nawet jakaś tam pointa jest. Niestety, pointa wyświechtana i przemaglowana na wszystkie możliwe sposoby.  I taka mała rada - nigdy nie publikuj czegoś w stylu "tytuł roboczy", "narazie brak tytułu", "wersja alfa" itp. Nikt nie lubi czytać dzieł niedorobionych.

Zagadzam się jak najbardziej, uwierzcie mi, chciałem to usunąć ale nie ma opcji takiej profilu, to jest tylko i wyłącznie prolog, zgadzam się że mało odkrywczy i wyświechtany, ale jest mi potrzebny jako wporwadzenie, potem rozwija się kilka wątków i ten prolog ma łje łączyć. Motyw konstruktorów nie ma dalszej kontynuacji, ma tylko uzupełniać fabułę. Ale generalnie żałuje że wrzuciłem , jak mi ktoś powie jak usunąć to to zrobię.

Nie da się. Będziesz musiał z tym żyć :P

Nowa Fantastyka