- Opowiadanie: krisbaum - Wojtuś

Wojtuś

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Wojtuś

Wojtuś wstał od komputera, poprawił kucyki i podrapał się po kroczu. Wychylił się przez okno. Na skwerku pod blokiem, na małym rowerku, przejeżdżał brzdąc sąsiadów. Wojtuś pochylił się i napluł mu na plecy. Nigdy nie był grzecznym dzieckiem.

 

„Ale nuda” westchnął. Otworzył drzwi lodówki i wyjął butelkę mleka sprzed dwóch tygodni. Przebił palcem warstwę sera i wypił oddzieloną wodę. Wojtuś wczoraj przesadził z wódką i dzisiaj cierpiał z pragnienia. Dodatkowo stringi wpijały mu się w tyłek, potęgując irytacje.

 

Z pokoju obok rozległ się brzęk tłuczonych butelek. To ojciec osunął się z fotela. Pił nieustannie, odkąd pięć lat temu mama Wojtusia odeszła z inną kobietą. Tatko stał się pośmiewiskiem całej dzielnicy. „Żałosny jeleń” pomyślał Wojtuś i zasiadł przed komputerem.

 

„[Wujaszek47]: Halo misiaczku jesteś tam?” – migał komunikat czata. „Znowu ten stary, gruby głupek”, powiedział i wstukał odpowiedź: „Jestem wujciu, już załączam kamerkę”. Na ekranie w małym okienku pojawił się podstarzały, otyły mężczyzna z opuszczonymi spodniami. „[Wujaszek47]: Teraz tańcz i baw się misiem mała dziewczynko”. „Wal się worku sadła!” pomyślał Wojtuś i rozpoczął taniec. „[Wujaszek47]: A teraz pokaż wujkowi ptaszka”. Wojtuś opuścił majtki a grubas na ekranie zaczął rytmicznie ruszać ręką. Po chwili było po wszystkim. „Przelew jak zawsze” wstukał Wojtuś i wyłączył kamerę. Przydeptał misia stopą i urwał mu głowę. Położył się na łóżku, nakrył głowę poduszką i zaczął płakać.

 

Pan Bóg siedział przed komputerem i dopijał kolejną puszkę piwa. „Ludzie to nudziarze”, westchnął. Miał dosyć czytania maili z prośbami o wybaczenie, poprawę losu i tym podobnych dupereli. Na dźwięk kościelnej muzyki trafiał go szlag. Zawsze zagłuszał ją ściąganymi z sieci plikami mp3. „Dobrze, że można się chociaż od czasu do czasu rozerwać” pomyślał i skierował kursor myszy na ikonę : „WYLOGUJ [Wujaszek47]”.

Koniec

Komentarze

Czaaad.Takie szorty to ja rozumiem. Znaczy, takie stringi...

Tak obrzydliwe, że aż dobre. Nie chcem, ale muszem, cztery z plusem.

Śmieszne :P Ode mnie czwórka.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Ode mnie 5. Mocne, zwięzłe i sprawnie napisane. W niewielkiej formie zawarte dużo treści. Bardzo dobry short.

Hm... hm... Obrzydliwe, prawda, ale sprawnie napisane. Choć osobiście uważam, że Wujaszek47 mógłby mieć ciekawsze rzeczy do ogladania ;P
4.

E tam. Zdarzało mi się już czytać zabawniejsze rzeczy, których Autorzy nie musieli zakładać gumofilców, bo kroczyli po właściwej stronie murka otaczającego szambo.

Nie oddam głosu, choć strasznie kusi.

Nowa Fantastyka