- Opowiadanie: sesi19 - Praca (drabble) - [WSZ]

Praca (drabble) - [WSZ]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Praca (drabble) - [WSZ]

– Mógłby pan trochę przyspieszyć? Nie chciałbym się spóźnić.

 

Joe Owens zabrał autostopowicza. Nie miał serca zostawić człowieka pod chmurami właśnie opróżniającymi pęcherz. Facet i tak wyglądał na chorego: był chudy i biały jak kreda.

 

– Trochę ślisko – powiedział Joe.

 

– Bardzo pana proszę, to sprawa życia i śmierci. Samochód mi nawalił, a nie chciałbym spóźnić się do pracy. To mój pierwszy dzień.

 

Joe przyspieszył. Póki co, to on sprawował autorytarne rządy nad samochodem.

 

– Więc co to za robota? – zagaił kierowca.

 

Pasażer nie odpowiedział natychmiast. Rządy przejęła śliska, wywrotowa demokracja. Ogromna cysterna była coraz bliżej.

 

– Śmiercionośna. – Uśmiech mężczyzny rozbłysnął w czerwonym świetle płomieni.

Koniec

Komentarze

Naliczyłem 102 słowa ;)

Coś ostatnio drable i drable. Tego chyba do końca nie zrozumiałem.

Hmmm... Word pokazuje 108, po odjęciu ośmiu myślników mamy 100.

Wydaje mi się, że powinno być dobrze, jeśli nie to proszę o oświecenie.

Pauz (–) word chyba nie liczy jako słów, a dwa myślniki w tekście są pauzami. Zatem jest tylko sześć myślników.

True. Poprawiam.

Teraz jest 100 słów.

Chyba wyczuwam zamysł, ale konkluzja jest dla mnie niezrozumiała. Czemu pomocnik produkcyjny?

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

No mnie też właśnie to zmyliło

A jak teraz?

No i teraz jest git ;)

A co mi tam, masz ode mnie 5

Z tym pomocnikiem produkcyjnym też było dla mnie niejasne. Teraz jest lepiej.

Może być. Średni drabelek, ale do poczytania.

 

Pozdrawiam.

ech, nie lubię oceniać - ale widzę, że kogoś poniosła... abstrakcja ;-) z tą 5ką.

dla mnie 3/6 - banalne dla mnie jest, wybacz :-)

i co znaczy to WSZ? :-)

Niezłe porównania, ale samo "śmiercionośna"...? Mimo to uważam, że ok.

Gregu, zawsze warto oceniać, a nie tylko wtedy, gdy komuś się podoba. Inaczej czuć lekki flejmowy swądek. Ale możesz mieć swoje zdanie, oczywiście.

Komuś innemu, rzecz jasna.

Heh, dzięki Ci, Waćpani - trzymam Cię za słowo: zawsze warto oceniać ;-)

Takie sobie, ale lepsze niż większość ostatnio pojawiających się drabbli.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nowa Fantastyka