- Opowiadanie: bilbo - Tajemnicza opowieść

Tajemnicza opowieść

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Tajemnicza opowieść

– Hej

 

– No hej

Koniec

Komentarze

Przepraszam, ale co to ma na celu?

To z nudów, Kaelu, z nudów.

Albo z przepracowania,

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Kropek nie ma na końcu zdań ;).

Zapraszam na stronę autorską: www.facebook.com/LadyWrites - Anna Szumacher

Hej ;)

Cóż, opowiadanie pod tytułem "Tajemnicza opowieść" siłą rzeczy musiało być albo kompletną kichą, albo wręcz przeciwnie. Statystycznie częściej wychodzi na to pierwsze i, jak widać, statystyka nie zawiodła nas tym razem.

Poczytałem komentarze, które pojawiły się po moim wpisie, i spłynęła na mnie łaska zrozumienia intencji Autora. Ten niezwykle skondensowany, bo do trzech słów tylko, dialog, nie opatrzony żadnym znakiem interpunkcyjnym, jest po prostu genialny. Oczywiście geniuszem Autora. Jeśli nie wierzycie, wykonajcie serię eksperymentów interpretacyjnych po wstawieniu, może być losowym, wykrzykników, pytajników, przecinków i wielokropków. Następnie weźcie pod uwagę, co te znaki mówią o intonacji słów, o melodiach wypowiedzeń, a zachwycicie się mnogością wariantów odczytu uczuć ukrytych za zwięzłymi wypowiedziami nieznanych nam osób.

Jej, a zauważyliście, że słowa czytane od końca i normalnie od początku brzmią tak samo??? W życiu bym tego tak nie obmyślił. Autor-geniusz.

Ech, Szydercy ! ! !

 

Autor/ka sprawdza jeno granice wyobraźni TU obecnych... Co, zaiste, jest geniuszem!

Już pomijam, że poniekąd jest to test psychologiczny - każdy sobie dopisze taką interpretację, jaką będzie chciał - która będzie o nim świadczyć... Groza.

A to nie jest przypadkiem jakaś nowa moda na teksty składające się dokładnie z trzech słów?

www.portal.herbatkauheleny.pl

@Suzuki: "O rany! Rzeczywiście..."

Zapraszam na stronę autorską: www.facebook.com/LadyWrites - Anna Szumacher

Naprawdę dokładnie trzech?

Łapiesz klimat niezgodo

Zapraszam na stronę autorską: www.facebook.com/LadyWrites - Anna Szumacher

Nowa Fantastyka