- Opowiadanie: jjerzy - Weryfikacja

Weryfikacja

{drabel niefantastyczny}

Oceny

Weryfikacja

– Dzień dobry. Aldona Mokry z banku Ingetpekagrico BP. Czy mam przyjemność z właścicielem numeru?

– Jakiego numeru?

– Tego, z którym rozmawiam.

– A z jakim ‘numerem’ pani rozmawia?

– Nie mogę ujawnić. Zatem, czy pan Wiesław Bryka?

– Nie mogę ujawnić.

– Dziękuję, przystąpię teraz do weryfikacji pańskiej tożsamości. Proszę o imię panieńskie matki.

– Czyjej matki?

– Pańskiej!

– Imię panieńskie?

– Tak.

– Takie samo, jak po mężu: Małgorzata.

– Dziękuję. Poproszę o dzień pańskich urodzin.

– Piątek.

– Dziękuję. Poproszę o miejsce pańskich urodzin.

– Szpital Trójcy Przenajświętszej.

– Dziękuję. Proszę teraz wyjrzeć przez okno. Widać tam jeszcze Qashqaia, którego zakupił pan ostatnio?

– O żeż, kurwa, nie widzę.

– Dziękuję. Weryfikacja przebiegła pomyślnie!

 

Koniec

Komentarze

Końcówka powala. :D W pewną część ciała, to oni się nie dadzą zrobić. Mimo, że sami nie mają z tym ani problemów, ani skrupułów..

No całkiem zabawne i do tego "żeż" napisane poprawnie, co nie jest częste :)

"Przychodzę tu od lat, obserwować cud gwiazdki nad kolejnym opowiadaniem. W tym roku przyprowadziłam dzieci.” – Gość Poniedziałków, 07.10.2066

:D z racji przeprowadzania zawodowo 50 weryfikacji dziennie, chociaż w nieco innych okolicznościach, doceniam inwencje w pełni!

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

Bardzo dziękuję za przeczytanie oraz wypowiedzenie się. Jak zawsze. Russ: a może 1 kwietnia wytniecie klientom jakiś numer w tym stylu? Nie wiem, w jakiej branży weryfikujesz, niemniej jako chwyt marketingowy, to by się o was zrobiło głośno na cały kraj :)))))

Maniacka perseweracja ambiwalencji niekongruentnych epifenomenów

Zabawne. :-)

Babska logika rządzi!

I to mnie cieszy, kiedy się ludzie cieszą :) Takie zagęszczenie potworów, podstępnych kosmitów, mrocznych zabójców, niebezpiecznych dziwadeł, broni do zabijania, krwawych zdarzeń, że należy się także chwila oddechu od mocy ciemności. jeroh: nie znałem :)

Maniacka perseweracja ambiwalencji niekongruentnych epifenomenów

Uśmiałem się. Co wypowiedź, to zabawniej. A ten filmik, też świetny (coś tak czułem, że zagranicą jest diabeł;).

Filmik też świetny. Długo się zastanawiałam, ale warto było kliknąć. :-)

Babska logika rządzi!

Finkla, rozumiem. Odkąd pod Twoim opowiadaniem podlinkowałem Star Treka z przerażającym obcym, masz prawo odczuwać obawę ;-)

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Jerohu, to nie tak jak myślisz… Nie przepadam za filmami i ten stosunek przeszedł na mojego firefoxa – zawiesza się na youtubie. Muszę więc trochę pokombinować, a nie zawsze mi się chce. To było pod moim opowiadaniem? Ale nie offtopujmy Jjerzemu zbytnio.

Babska logika rządzi!

@jjerzy Administracyjno-technicznej, jakkolwiek to brzmi. Myśle, że traktujemy klientów równie poważnie, jak oni nas. Więc wesołość jest na porządku dziennym. Bywały telefony w stylu: "nie mogę długo rozmawiać przez komórkę, bo mam rozrusznik serca, prosze to natychmiast załatwić". Powyższy drabble rozumiem jako leciutką-malutką fantastykę :).

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

; D

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Nie zalapalam po przeczytaniu pierwszy raz. Po otwarciu linka, jeszcze raz przeczylalam i nawet fajne.

Fajny absurd :P

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

No proszę, taki fajny drabel, a ja dopiero teraz go znalazłam.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka