- Opowiadanie: sesi19 - Gwizdanie

Gwizdanie

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Gwizdanie

 

To tylko kolejna wycieczka do muzeum, nic więcej.

 

– Tutaj, drogie dziewczynki, widzimy pogwizdującego upadłego Boga. Nie będę mówić, który to – wszyscy są tacy sami, więc na jedno wychodzi.

 

– Proszę pani, proszę pani! – W górę wystrzeliła rączka jednej z uczennic. – Czy to dlatego, że wszyscy mężczyźni są tacy sami?

 

Pani nauczycielka uśmiechnęła się na te słowa.

 

– Piątka, stawiam ci, piątkę! Widzę przed tobą wielką przyszłość!

 

Po tej krótkiej rozmowie nauczycielka powróciła do tematu.

 

– Tak więc mamy tutaj pogwizdującego Boga. Jest bierny jak zawsze i gwiżdże na wszystko, ale wiadomo… Co innego robić, gdy musi przez całą wieczność obserwować stado baranów?

Koniec

Komentarze

Nie rozbawiło mnie ; (

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Ech.

Sorry, taki mamy klimat.

Mnie również zupełnie nie porwało.

"Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie."

Dowcip z rodzaju tych, które kaowiec opowiada na wieczorku rozpoznawczym każdego turnusu, i sam bawi się najlepiej. „To tylko wycieczka kolejna do muzeum, nic więcej”. –– To tylko kolejna wycieczka do muzeum, nic więcej.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

A nie byłoby ciekawiej, gdyby bogowie i boginie gwizdali chórem?

Co innego robić, gdy musi przez całą wieczność obserwować stado baranów?

Zaszlachtować, upiec, a potem zjeść. Zazwyczaj tak kończy stado baranów.

Mastiff

Bez sensu jest ten krótki tekst. Nie załapałem puenty; nie załapałem całości.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Pisać bez sensu trzeba umieć z sensem.

Taaaak. Może chociaż jakiś element fantastyki?

Babska logika rządzi!

Zaszlachtować, upiec, a potem zjeść

Komentarz Bohdana ubawił mnie bardziej niż tekst :)

https://www.martakrajewska.eu

A jeśli to tylko jeden z wielu bogów, to nie powinien być z małej litery? Co do jakości, zgadzam się z Przedmówcami.

Pisać bez sensu trzeba umieć z sensem.

Pozostaje mi się podpisać pod powyższym : )

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nowa Fantastyka