- Opowiadanie: MJB-13 - Proszę państwa (drabble)

Proszę państwa (drabble)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Proszę państwa (drabble)

 

– Proszę państwa, proszę spojrzeć na lewo. Ten blok jest niezwykle ciekawym przykładem architektury mieszkalnej. Świetnie zachowana elewacja ze słynnymi na cały świat graffiti i unikalne wnętrza, proszę państwa, zostały niedawno odrestaurowane, tak by zachowały się dla przyszłych pokoleń. Za chwilę wejdziemy do środka tylko, proszę państwa, musimy znaleźć miejsce parkingowe.

– Czyli zobaczymy jak mieszkali nasi przodkowie? – odważył się zapytać jakiś malec z przodu autobusu.

– Nie, nie. Teraz będziemy zwiedzać typowe ludzkie mieszkanie, proszę państwa, sprzed wojny – tłumaczył przewodnik – Stare kanały i sieć metra zwiedzimy troszeczkę później. – Pojazd zatrzymał się, a półtorametrowy karaluch odłożył mikrofon i zaczął wypuszczać wycieczkę na zewnątrz.

Koniec

Komentarze

Świetne!

Ciekawe. Nawet się uśmiechnąłem, o tak: :] Ja bym dał "(…) Pojazd zatrzymał się (…) od nowego akapitu.

Mee!

Czyli zobaczymy jak mieszali nasi przodkowie? – co oni tam mieszali? ;) Mnie tak średnio, co nie znaczy, że w ogóle. Ale ostatnio jakoś krytycznie nastawiona do drabli jestem, więc może to dlatego. :)

Podobało mi się, świetny pomysł :)

Lol. Myślałam, że chodzi o Obcych, a tu… ; p

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Całkiem fajny drabelek, ale wkurza mnie, że w nawet takim maleństwie znajduję usterki. ;-)  

 

Czyli zobaczymy jak mieszali nasi przodkowie?Czyli zobaczymy jak mieszkali nasi przodkowie?  

 

Teraz będziemy zwiedzać przykład mieszkania ludzkiego– Wolałabym: Teraz będziemy zwiedzać typowe mieszkanie ludzkie… Myślę że przykład nie jest dobrym obiektem do zwiedzania.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

     Dobre. Koniec zaskakujacy. 

A ja już miałem dosyć drabli. O to kaman! Bardzo fajne.

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Dobry

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Dołączam do głosów uznania :)

„Widzę, że popełnił pan trzy błędy ortograficzne” – markiz Favras po otrzymaniu wyroku skazującego go na śmierć, 1790

Dziękuję, dziękuję za uznanie, niezwykle mnie to cieszy. Głupi błąd już poprawiłem ;p

Dobre! Gratulacje.

Sorry, taki mamy klimat.

Ciekawe. :-)

Babska logika rządzi!

Dobre ; )

Świetne

”Kto się myli w windzie, myli się na wielu poziomach (SPCh)

A to ci heca. Udany drabel.

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Bardzo fajne i pomysłowe:)

Dobry drabel.

Całkiem fajny tekścik  :)

Co by nie powiedzieć, tekst krótki, treściwy i bardzo pomysłowy.

Średnio się podobało :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nowa Fantastyka