- Opowiadanie: Elektroniczne_kiwi - Sprawiedliwość ponad wszystko (comiesięczny drabble)

Sprawiedliwość ponad wszystko (comiesięczny drabble)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Sprawiedliwość ponad wszystko (comiesięczny drabble)

 

Obserwował go już od dłuższego czasu. Dał mu ostatnią szansę. Nowa wiadomość. Wróg poczynał sobie zbyt śmiało. Obraził go. Tego już było za wiele, musiał zniknąć. Nasz bohater podjął stosowne działania i w sobie tylko znany sposób znalazł się w kuchni rzeczonej osoby.

 

Gdy bezkarny dotąd użytkownik Internetu wszedł do łazienki, dj Jajko podszedł do jego komputera, zalogował się na swoją stronę i wyszukał sprawcę całego zamieszania, po czym z uśmiechem na twarzy wcisnął okienko opatrzone napisem: „BAN”. Ostatnim już krokiem było napisanie tego samego niezmazywalnym markerem na monitorze tamtego.

 

– Dobra robota – pochwalił sam siebie i… zniknął.

Koniec

Komentarze

Zadebiutowałem. Teraz już tylko z górki :).

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

A czemu przecinek przed "i"?

Taki debiut, że…, no debiut taki…, co by tu…? No… Może być. :)

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Dzięki za komentarz :). Poprawiłem.

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

Nie zachwyciło.

Czy ogłoszono jakiś konkurs na teksty o Dj Jajku? Bo to już drugi w ciągu dwóch dni i równie słaby i bezsensowny.  

Czemu akurat o Dj Jajku? Drabble nie jest zły, ale gdzie tu fantastyka? :)

A dj Jajko nie jest dość fantastyczny? :).

Ogół nie chce wiedzieć, że jest myślącą masą złożoną z bezmyślnych jednostek

Cóż – ten tekst również okazał się być zbyt hermetyczy ; )

I po co to było?

Wszechmocny DJ raczej nie musi banować z komputera szkodnika. Może to zrobić zdalnie i telepatycznie wypalić napis na monitorze.

Autor, w sobie tylko znanym celu napisał tekścik, który, żadną ze znanych mi metod, do mnie nie trafił.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Pozostaje mi podpisać się po komentarzem Regulatorki.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Nowa Fantastyka