- Opowiadanie: Łanofas - Przyłapany [drabble z Cyceronem]

Przyłapany [drabble z Cyceronem]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Przyłapany [drabble z Cyceronem]

 

– O, Tempora! O, Mores! Strażniczki Nieciekawych Czasów! – wołał krasnolud. – Nawet zbóje mają swoje prawa, a każdy zysk jest dobry! Litości. Przybyłem jedynie po złoto.

 

– Zhańbiłeś smoczycę – warknęły. – Kradzież gwałtem zbrukałeś, a cnota jest właściwością świata!

 

– Niech się cieszy, smrodliwa gadzina, że ją zechciałem.

 

– Kobieta wtedy ładnie pachnie, gdy wcale nie pachnie… – zaszlochała poszkodowana. – Zboczeniec jeden! Seksualna bestia!

 

– Zaopiekujesz się nią – rozkazała surowa Mores.

 

– Na zawsze – dodała okrutna Tempora nim zniknęły.

 

– Możesz mnie nienawidzić – westchnęła smoczyca – byle byś mnie kochał.

 

Spojrzał na hałdy złota, zatkał klamerką nos i uśmiechnął się do niej.

 

– Między dobrymi wszystko dobrze się układa, kochanie – szepnął.

Koniec

Komentarze

Siedem uszek w barszczu, choć na jakości się to pewnie odbija… :) Nie bijcie.

Na jakości??? Jak dla mnie wszystko (no praaawie) do siebie pasuje! Świetne!

Mee!

Dziękuję. M.in. Twoje mnie do napisania tego zachęciło, a teraz będę mógł towarzysko (intelektualnie) błyszczeć, sypiąc Cyceronem z rękawa…

Oh, super, że mój tekst był dla Ciebie inspiracją (bo jak rozumiem Twoje odnosiło się do drabbla :)?

Mee!

Yuup! Twoje drabbelskie opowiadanko. :)

…Autorze, pokazałeś klasę. Jestem pod wrażeniem, a styl kogoś mi przypomina. Ale nie mogę sobie przypomnieć kogo. Pozdrawiam zafascynowany.

Dziękuję bardzo. Łał. :)

Ojejku, jakie nagromadzienie. Wyszło calkiem zgrabnie.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Dziękuję. W zasadzie większość tekstu jest Cycerona. :)

No tak – pogratulować spólki z Cyceronem. 50/50 to dość uczciwy układ!:) A już poważniej – jestem pod wrażeniem – w drabblu siedem cytatów? Łał!  

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Dziękuję, Bemik. Siedem to ponoć szczęśliwa cyfra. ;)

Dla mnie trzynastka!

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

Smaczny barszczyk. :-)

Babska logika rządzi!

Przedświąteczny… Dziękuję. ;)

Eeeee… Które święta masz na myśli?

Babska logika rządzi!

Jesteśmy bardziej przed niż po bożonarodzeniowych… :)

Całkiem zgrabne i zabawne :)

Miło mi.

Jesteśmy bardziej przed niż po bożonarodzeniowych… :) To ja jednak podziękuję. Preferuję ździebko świeższe produkty… ;-)

Babska logika rządzi!

Zamrozimy! :)

Cieszę się, że mogę nie tylko wyrazić uznanie, ale i pogratulować. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Dziękuję bardzo, Regulatorzy. :)

  …Dołączam do gratulacji.

Za dużo tego jak dla mnie ;) Ale gratuluje.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Dzięki.

Nowa Fantastyka