- Opowiadanie: chovanec - Zabawka zawiera elementy które mogą zostać połknięte

Zabawka zawiera elementy które mogą zostać połknięte

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Zabawka zawiera elementy które mogą zostać połknięte

To jest szkic fabuły, proszę, napiszcie mi co o tym sądzicie.

 

Słońce zdycha. Nie wiadomo czemu, po co i dlaczego. Zdycha kompletnie z zaskoczenia. Znienacka. Zespoły ekspertów Unii Europejskiej nic nie wymyśla.Temperatura na Ziemi spada. Amerykanie chowają się do bunkrów pod Appalachami. Coraz zimniej. Rosjananie mają jeden statek dalekiego zasięgu. I trzech pilotów. Czarna wołga jedzie na Bajkonur.3,2,1 Start. Lot do Słońca. Czemu wystaje z niego kabel? Lot wzdłuż kabla. Koniec kabla za Plutonem, namalowane tło, mała dziura w poszyciu (10000km). Przelot przez dziurę. Ogromy pokój dziecinny. Gigant krzyczy: czemu nie ma prądu!? W rogu, na szafce stoi koliste "coś" . Na ziemi leży pudełko z namalowanym "czymś". Napis : "I ty możesz być Bogiem! Obserwuj, dziel, rządź, twórz państwa, religie i planety! Rasy powstałe w jego wnętrzu mówią w wybranym przez ciebie języku!

Uwaga! Zabawka zawiera elementy które mogą zostać połknięte."

Koniec

Komentarze

Aż się zarejestrowałem, by napisać komentarz.

Ciekawy pomysł, jeżeli dobrze byś wszystko poprowadził, nie popadł w oczywisty bezsens, zgrabnie balansował między powagą, a kpiną, chętnie bym to przeczytał. :)

Publikowanie pomysłów jest bezsensowne, z kilku powodów: 
1) Pomysł nie jest chroniony prawem. Gdyby ktoś chciał, mógłby zrealizować teraz takie opowiadanie, lub bardzo podobne.
2) Pomysłu nie da się ocenić w zasadzie. Ja mogę mieć pomysł o ,,dziewczynce, która zbiera żelki". To, czy opowiadanie będzie ciekawe, czy nie, będzie zależało od realizacji. 
3) Na Twoim miejscu nie poświęcałbym tyle czasu pomysłom, ideą i innym zamiarom, a skupił się na warsztacie, gramatyce, interpunkcji, znaczeniu słów, logice tekstu, konkretyzacji przekazu. Z tym masz ogromny problem. 

I błagam, nie wrzucaj tekstów tuż po ich napisaniu. Niech odleżą swoje, to podstawowa zasada.

Ideom, Orsonie, ideom.

Mogłoby być ciekawe, chociaż Steohen King zastosował coś podobnego. To znaczy jakieś istoty bawiły się mieszkańcami pewnego miasteczka, w "pod kopułą".
Wszystko zalezy od wykonania.
Pozdrawiam.

Pomysł ciekawy chociaż nie jest nowy (z niemal identycznym zetknąłem się całe lata temu w jednej z opowiastek o Kaczorze Donaldzie, tylko tam była czarna dziura a na jej drugim końcu pokój gigantycznego dziecka, które zasysało sobie kuleczki i gwiazdki do zabawy - to nie żart. ;) . Dużo zależy od realizacji.

 

Pozdrawiam.

Tak, droga Istoto Neutralna, ideom:). Racja, racja, jak akacja! 

Słońce zdycha. Nie wiadomo czemu, po co i dlaczego. Zdycha kompletnie z zaskoczenia. Znienacka. Zespoły ekspertów Unii Europejskiej nic nie wymyśla.Temperatura na Ziemi spada.

Według opinii większości ekspertów, nasze słońce zanim zdechnie, zmieni się w czerwonego olbrzyma. Co za tym idzie, temperatura na Ziemi raczej wtedy nie spadnie...

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

A, za trzecim razem jak to przeczytałem, to załapałem o co wogóle biega w tym zarysie. Więc cofam mój zarzut.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Nowa Fantastyka