- Opowiadanie: skąposzczet - PIŁA

PIŁA

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

PIŁA

treść usunięta, jeszcze jeden taki wygłup i papa.

dj

Koniec

Komentarze

Hmm, co z tobą kolego? Chcesz o tym porozmawiać?

Mastiff

Sprawdzam tylko czy mają arytmetyczny system ocen, no i lobbuję za sobą.

To dzisiaj to oceniają?

Mastiff

Precz! Stronę mi poszerzyłeś tym czymś!

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

A psik!

Przepraszam. Mam katar...

Nic nie szkodzi, na zdrowie.

Mastiff

A a A...(snuf) dziękuję. PSIK!!!!

kolego, wez do k... nedzy inaczej sformatuj ten tekst, bo wypier... ludziom strone na scrolle. co to ma byc? dzien dziecka neo?

Myślę że śiwięto litery "a"...

Pod tym numere więcej o święcie litety "a"?

to pewnie nr do jakiegoś specjalisty od głowy.

Ale głowa nie jest na "A"!!!!!!

Ej, ja chcę wiedzieć, co to było!

A ja nie chcę, bo na pewno coś praktycznie niezrozumiałego dla normalnie myślących, jak to u tej osoby zwykle bywa.

Ja mogę zacytować, mniej więcej, o ile znajdzie się ciekawski.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

@ Wolimir Witkowski - tam mają też wizyty domowe, ale ja bym się bała na ich miejscu...

beryl, cytuj, bom ciekawa:d

kto wrzucił mój numer?:D

http://tatanafroncie.wordpress.com/

To ty jesteś specjalistą od święta  litery "a"?

@ Selena, cytuję:

"Wystawiłem sobie szóstkę (...) BUAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHA (...) AHAHAHAHAHAHHAHAHA!"

Koniec cytatu.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

To raczej streszczenie, a nie cytat. Poza tym tam jeszcze było Dj Jajkooooo!

Mastiff

Nowa Fantastyka