- Opowiadanie: Głoguś - o sztuce

o sztuce

Przepraszam wszystkich, którzy po przeczytaniu tego wątpliwej jakości wiersza poczuli się zażenowani.

Dyżurni:

brak

Oceny

o sztuce

niektórzy powiadają, że sztuka to ktoś.

niektórzy też ufają, że sztuka to on.

każdy z tych artystów myśli sobie jasno;

że to on – zbawi ludzkość krwią swoją własną!

 

przemijają ich nazwiska, przemijają też i cele. nie upada jednak sztuka – sztuka to za wiele!

 

ta idea dumnie kroczy, nie upadnie, nie przeoczy.

to jest słuszna perspektywa. wszak idea nie przemija.

 

ludzie zwykli, ci w szarości, mają jednak dość słabości.

nie chcą sztuki, chcą spokoju. piwa, wódki, seksu, znoju. 

 

doceniajmy siebie samych. 

pamiętajmy o najbliższych.

bądźmy sobie braćmi, ludzie.

twórzcie sztukę, twórzcie życie.

Koniec

Komentarze

Całkiem udany wiersz, chociaż mam wrażenie, że rozjechało się w dwóch miejscach, co jednak nie zabiło przyjemności z czytania :) 

Witaj.

Pozytywne przesłanie do nas, wszystkich ludzi. Czy można żyć bez sztuki? Moim zdaniem – nie. 

Nietypowy układ rymów oraz zapis wersów – od małej litery, lecz z kropkami na końcu. :)

Pozdrawiam. :)

Pecunia non olet

Mocno szkolny wiersz. Nie patyczkujesz się z przekazem. Niektóre rzeczy może i sie rymują, ale z sensem już gorzej. Ludzie chcą znoju, jesteś tego pewien? I dlaczego używasz interpunkcji wybiórczo?

It's ok not to.

"Ludzie chcą znoju, jesteś tego pewien?" Oczywiście, świat jest wielkim absurdem. Nie uważam, że powinniśmy pomijać faktu tego, że wielu utalentowanych ludzi w swe umiejętności nie wierzy, czy że jest ograniczonych. Co do interpunkcji, racja – jest fatalna. Nie mniej dziękuję za opinię

Człowiek - to brzmi dumnie!

Zastanawiam się, dlaczego obraziłeś się na duże litery na początku zdań.

No, taki pacyfistyczny manifest. Przesłanie wydaje mi się mało odkrywcze, acz słuszne.

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka