- Opowiadanie: Radek - Dama o smoczym spojrzeniu

Dama o smoczym spojrzeniu

Impresja o zabawach z pewną nie najmłodszą już damą z oczami koloru agrestu.

W sparringu z drabblem, mam wrażenie, że przegrałem na punkty.

Oceny

Dama o smoczym spojrzeniu

W efekcie zawirowań rodzinnych zamieszkała ze mną pewna nie najmłodsza już dama. Ma drobne ciało, zielone oczy, słowackie imię i nosi syberyjskie futro. Z początku dyskretnie ulokowałem ją w domku w lesie. Lubi trzymanie za tyłek, kiedy zasypia.

– Trochę się nudzę – powiedziała dama. – Bawmy się.

– Będziemy walczyć? Na niby?

– E, nie! – odrzekła. – To nie mój styl. Bądź myszą.

– Jestem naczelnym, najprawdopodobniej najbardziej inteligentnym gatunkiem na tej planecie.

– O! To świetnie! – ucieszyła się dama. – Będziesz doskonałą myszą.

– A co mam robić?

– To, co mysz, panie naczelny: uciekać, cierpieć i umierać. – Źrenice jej oczu w kolorze agrestu przybrały kształt jak u smoka.

Koniec

Komentarze

Witaj. :)

Zabawny tekst, świetnie ujęty w krótkich ramach. Dobitnie ukazuje, że “naczelny” wcale nie oznacza “zawsze przywódczy”. Owa zieleń oczu od początku wydała mi się jednocześnie piękna i podejrzana… :))

 

Ja bym jeszcze w tych dwóch miejscach dała przecinki, lecz przecinkomaniaczką jestem, zatem nie wiem, czy poprawnie :)):

– To (tutaj) co mysz, panie naczelny, uciekać, cierpieć i umierać. – Źrenice jej oczu w kolorze agrestu przybrały kształt (tutaj)  jak u smoka.

 

Pozdrawiam serdecznie. :)

Pecunia non olet

Dziękuję za przeczytanie i przecinki. Wstawiłem!

Cieszę się, że się podobało. :-)

Pokój – szczęśliwość; ale bojowanie Byt nasz podniebny

One pomiatają nami i traktują nas, zupełnie jak my psy;)

 

Lożanka bezprenumeratowa

Radku

Miś lubi i docenia drabble takie jak ten. Dobry na początek dnia. Przynosi humor.

Czy miś słusznie widzi kota? Kto wie, jakie smoki kryją się w kotach. smiley 

Dlatego wolę psy :P fajny drabbelek, Radku! 

Najbardziej podobało mi się trzymanie za tyłek i doskonała mysz :) 

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

@Ambush

Jak z każdą damą, to jest kwestia ułożenia relacji :-)

Ostatnio ona też bywa myszą, ucieka i chowa się do dziury.

@Koala75

Wydawało mi się, że nigdy drabble nie napiszę. Miś słusznie widzi kota.

@Krokus

Dlatego wolę psy :P

Wydaje mi się, że lubię wszystkie zwierzęta, oprócz krocionogów.

 

Dziękuję Wam!

Pokój – szczęśliwość; ale bojowanie Byt nasz podniebny

Śliczny obrazek sielskiego życia z damą. ;)

Mam nadzieję, że trzymanie damy za tyłek sprawia przyjemność nie tylko jej, ale i trzymającemu. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Fajny drabble, miło się czyta, nie mam większych uwag ^^ W tekście było słowo “tyłek”, jestem content xD Dziękuję za lekturę!

Jedno smakowite słowo i tyle radości: dla autora, czytelników i trzymanej.

Dziękuję!

Pokój – szczęśliwość; ale bojowanie Byt nasz podniebny

Kociara jestem, więc mnie urzekło :)

– Jestem naczelnym, najprawdopodobniej najbardziej inteligentnym gatunkiem na tej planecie.

– O! To świetnie! – ucieszyła się dama. – Będziesz doskonałą myszą.

Cudne, ale z niej mądrala :)

Chciałabym w końcu przeczytać coś optymistycznego!

No. Trzeba nielichej inteligencji, żeby być dobrą myszą. ;-)

Sympatyczny drabelek.

Babska logika rządzi!

Ciągle się uczę, a mądrala z niej jest.

Dziękuję!

Pokój – szczęśliwość; ale bojowanie Byt nasz podniebny

Piękne ujęcie zmiennego smoczyska. Z tym trzymaniem za tyłek ładny zwód . 

Niech twe słowa będą poparte czynem.

Dziękuję, ale żaden zwód, tylko reporterska dokładność :-)

Pokój – szczęśliwość; ale bojowanie Byt nasz podniebny

Codziennie obserwuję wyższość kotów nad nami, więc tym bardziej urzekł mnie drabbelek, bo mogę się pod nim podpisać wink

Nowa Fantastyka