- Opowiadanie: Anonimowy bajkoholik - [Walętynka] Burza

[Walętynka] Burza

Święty Walenty, Święty Walenty, zgubiłem serce pod… lunaparkiem.

Ropuch.

Oceny

[Walętynka] Burza

Życie miałem bezbarwne, dopóki do naszego miasteczka nie przyjechał lunapark. O północy rozpętała się burza. Wyskoczyłem z piwnicy, aby wyszorować brodawki na grzbiecie i zmyć lepkie nici pajęczycy, pożartej przez swoje potomstwo. Porwała mnie rzeka fekaliów zmieszanych z deszczówką, bo wybiły szamba w okolicy. 

Na zakręcie przed lunaparkiem, w gumiakach, stałaś ty. Sięgnęłaś po Ropucha. 

Miałaś purpurowe ogrodniczki i marynarkę w angielską kratę. Szarobury brzuch, pokryty brązowymi plamami, nazwałaś piegowatym chamois i pachniałaś truskawkami.

Zabrałaś mnie na rollercoster i zjechaliśmy do podziemi. Krowy dyndały na drzewach, a mrok przebijałem twoimi oczami.

Przyjmij bukiet niezapominajek. Na strzelnicy, błoniastymi łapami, trafiony.

Fart.

Koniec

Komentarze

O jakie ładne :-)

Piękne, ale znów ni wuja nie wiem, do kogo to. Oby adresat wiedział!

Też ładne :)

Matko, urzekły mnie te gumiaki! ;D

Śliczne, krótkie, wyważone, bardzo ładne.

Cudo :3

Ładne, pomysłowe. :)

Swoją drogą, dzięki walętynkom nikt mi nie zarzuci, że nie potrafię się streszczać w komentarzach. :)

… że co?

Śliczne :):):)

Cudeńko :)

Ropuch, dziękuje Walentynce za przeczytanie.heart

 

A Anonim, za komentarze ^^

Chamois, truskawki, krowy dla drzewach, podziemia… To chyba dla mnie i chyba wiem od kogo heartheartheart Bardzo, bardzo dziękuję. Najbardziej szalona, a jednoczeście tak uroczo słodka walentynka, jaką było mi kiedykowiek dostać. Z pewnością ją sobie wydrukuję :)

Podziękowanie, Ropucha, dla Walentynkiheart

kiss i Ropuch zamienia się w księcia ;)

Ładna.

Ciekawe, skąd Anonim wiedział, jak się ubiera Katia. Ktoś z Wysp?

Pocałuj żabkę :D

Drogi Anonimie – serdecznie gratuluję i jeszcze raz dziękuję :) heart

 

Finkla – Oj, Katia ubiera się głównie na czarno i woli obcasy od gumiaków ;)

Dzięki, Katiu ◄:•D

 

Podziękowania dla narodu

♬♪♫ ヾ(*・。・)ノ ♬♪♫

Nowa Fantastyka