- Opowiadanie: Sejkonik - Nocna herbatka lub Mordercza bergamotka

Nocna herbatka lub Mordercza bergamotka

Dałam etykietkę “drabble”, ale tak naprawdę jest to dribble, czyli pół-drabble, forma na dokładnie pięćdziesiąt słów.

Oceny

Nocna herbatka lub Mordercza bergamotka

Poltergeisty najlepiej łapały się na Earl Greya.

 

Zazwyczaj przez miesiąc zostawiała im co noc porcję mocnego naparu. Takiego parzonego na przynajmniej pięciu torebkach. 

Gdy nieświadome ofiary uzależniły się od napoju, szykowała specjalną herbatkę. Do zwykłej wieczornej filiżanki dodawała kopiatą łyżkę sproszkowanych duchomorów.

 

Duchy tak potraktowane już nigdy więcej nie powracały.

 

Koniec

Komentarze

OK, jest ciekawy pomysł na płoszenie poltergeistów. To opis fragmentu świata. Zabrakło mi fabuły.

Babska logika rządzi!

Ojej, ale czemu?! Przecież nie robiły nic złego!

Lożanka bezprenumeratowa

Motyw trochę jak z Pratchetta. Fajne, że tak to lakonicznie ujmę. ;-)

Jak zostanę duchem, nie będę pił nocą. ;)

Dlaczego, Misiu? No, chyba że zgubiłeś, albo nie wydano Tobie testera antyduchomorowego. :-)

<><>

Ambush, poltergeisty potrafią dokuczyć, potrafią…

co noc porcję mocnego

Przeczytaj na głos?

 kopiatą

Na pewno nie: kopiastą?

 Duchy tak potraktowane już nigdy więcej nie powracały.

Nie wracały.

Sympatyczne heart

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Ale że łapały się na herbatę ekspresową, nie na napar z liści prawdziwej herbaty???

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Jak się nie ma, co się lubi…

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Albo jakieś bardzo niewybredne.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Albo bardzo spragnione.

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

A po czym tak je suszyło?

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Jak duchy, to spirytualia ;)

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Wszystko na to wskazuje. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Gdzie nie ma zasad, tam są kwasy.

Nowa Fantastyka