- Opowiadanie: baranek - Alleluja

Alleluja

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Alleluja

To­masz obu­dził się tego nie­dziel­ne­go po­ran­ka nieco póź­niej niż zwy­kle. Prze­cią­gnął się błogo, otwo­rzył oczy i od razu zo­ba­czył le­żą­cy na noc­nym sto­licz­ku pa­ku­nek.

 

Pięk­nie za­pa­ko­wa­ny, nie­wiel­ki, pła­ski pa­ku­ne­czek. Wy­ma­rzo­ny, nowy ta­blet?

 

Na pewno od Marii. Ale kiedy? Jak?

 

– Mario! – Za­śpie­wał gło­śno się­ga­jąc po pre­zent.

 

– Cu­dow­na Mario! – Roz­wią­zał wiel­ką ko­kar­dę za­wią­za­ną fan­ta­zyj­nie na czer­wo­nej wstąż­ce.

 

– Wspa­nia­ła Mario! – Ro­ze­rwał pa­pier ozdo­bio­ny ko­lo­ro­wy­mi pi­san­ka­mi.

 

Sie­dzą­cy pod łóż­kiem Wiel­ka­noc­ny Za­ją­czek słu­chał tego wszyst­kie­go i de­ner­wo­wał się coraz bar­dziej.

 

– Tak kurwa, pew­nie – po­my­ślał. – Mario!

 

Wresz­cie nie wy­trzy­mał. Za­strzygł usza­mi, na­stro­szył wą­si­ki, zmarsz­czył nosek, wy­sko­czył spod łóżka, rzu­cił się na To­ma­sza i od­gryzł mu dło­nie.

Koniec

Komentarze

Hehe.

 

Wesołych Świąt!

Mastiff

Hahahahahaha, kocham:D. Uśmiałam się przednio! Proste, pointa świetna. Jesteś mistrzem, baranku;).

Jest okej.

Ładnie.


- Mario! - Zaśpiewał głośno sięgając po prezent --- małą literkę i przecinek przydałoby sie dołożyć,

- Tak kurwa, pewnie --- i jeszcze tu.

pozdrawiam

I po co to było?

    Infantylne. Ojej, jakie do smichu... 

Nareszcie! Jest świątecznie, ale jakże inaczej –– bez jaj, mazurków i lukru! ;-)

Bardzo mi się podoba.

Pozdrawiam bardzo radośnie, bom rozbawiona. ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

"pakunek.
Pięknie zapakowany,"

Ja bym się czepiała, bo to niemal powtórzenie ;)


Jakoś nie zadziałał na mnie ten żart o króliczku :(

To ja wezmę ten tablet. Tomaszowi już się nie przyda : )

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Niewierny Tomasz w innym ujęciu :)

Dobór imienia był świadomy?

Niedobry zajączek...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Jak to niedobry? Zajączek dobry, bardzo dobry, a najlepszy w postaci pasztetu.

Haha, dobre! Myślałam na początku, że to z paczką coś będzie nie tak, a tu Zajączek... ;)

Nie przekonało mnie.

Babska logika rządzi!

Nowa Fantastyka