- Opowiadanie: masztalski - Napój energetyczny2 [A2013]

Napój energetyczny2 [A2013]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Napój energetyczny2 [A2013]

– Co ja mam teraz zrobić? – spytał Syzyf, spoglądając oskarżycielsko na Prometeusza.

 

Ten zamiast od razu odpowiedzieć, wyciągnął kolejną puszkę tym razem z napisem „Red Bul” i dopiero wtedy powiedział.

 

– Dzięki temu polecisz w ślad za głazem, przy odrobinie szczęścia odnajdziesz go i przyniesiesz z powrotem.

 

Syzyf nie zastanawiał się. Szybko wypił napój, po kilku minutach poczuł się jeszcze silniejszy. Odbił się od ziemi i szybko poszybował w stronę chmur. Po chwili na niebie można było zobaczyć tylko mknącą smugę.

 

Szybko odnalazł głaz. Okazało się, że wzbił się wysoko ponad atmosferę, po czym spadając na ziemie rozpadł się na kawałki. Syzyf nie miał co zbierać. Nie przeraził się jednak, po tylu latach bezsensownej pracy w końcu poczuł się wolny i nie zamierzał wracać do swojej niewoli.

 

Poleciał w otchłań kosmosu.

Koniec

Komentarze

... i Red Bulla?

 

rozpad --- rozpadł

 

Nie wiem tylko, czy ten tekst traktuje o przelocie asteroidy obok Ziemi...

Przecinki:

"spytał Syzyf, spoglądając oskarżycielsko na Prometeusza."

"Okazało się, że wzbił się wysoko ponad atmosferę, po czym spadając na ziemie"

 

Podobało mi się, jest nutka humoru; ogólnie rzecz biorąc --- fajny pomysł :)

Nie rozumiem tylko, dlaczego rozbiłeś to na dwie części?

 

Pozdrawiam.

Witam serdecznie.

Rzeczywiście dawno mnie tu nie było:) Dzięki za wskazanie błędów, poprawie skrupulatnie wieczorem. Rozdzieliłem na dwie części bo taka była formuła konkursu.  czy to jest asteroida? miało być trochę absurdalne z założenia. W końcu mieliśmy wyjść poza schematy:)

pozdrawiam serdecznie

Znaczy tak ogólnie, to mi się w sumie podobało. Zdaje się, że zapomniałem napisać ;)

Zabawne troszkę, jako kontynuacja poprzedniego tekstu ; p

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Fajne, przede wszystkim połączenie energetyków z mitologią. Absurd jak trzeba, zgodny z wymogami regulaminu.

"Czasem przypada nam rola gołębi, a czasem pomników." Hans Ch. Andersen ****************************************** 22.04.2016 r. zostałam babcią i jestem nią już na pełen etat.

To miło, że się trochę podobało:)

pozdrawiam wszystkich

No mam swojego Red Bulla :P

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Nowa Fantastyka