- Opowiadanie: MarcinKasica - Deszcz meteorytów w Czelabińsku (ultra-króciak, jednozdaniec) (M2013)

Deszcz meteorytów w Czelabińsku (ultra-króciak, jednozdaniec) (M2013)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Deszcz meteorytów w Czelabińsku (ultra-króciak, jednozdaniec) (M2013)

 

 

Witam wszystkich, bardzo serdecznie, w bezpośredniej transmisji z deszczu meteorytów w Czelabińs…

Koniec

Komentarze

:)

ta sygnaturka uległa uszkodzeniu - dzwoń na infolinie!

I gdzie tu próba wyjaśnienia skąd te meteory? Dyskwalifikacja Marcinie! :)

Niby jedno zdanie. A ile może być interpretacji!

Dyskwalifikację przyjmuję z pokorą :)

Wygrała we mnie błazenada. ;)

Patrzcie państwo, ile błędów można zrobić nawet w jednozdaniowym opowiadaniu...

Może na grafomanię z tym spróbuj ;)

Dziennikarzyna - nieuk swoim łamańcem narobił mi wstydu przed redakcją NF, lożą i czytelnikami :(

A w loży to kto, dzikie łabędzie siedzą?;) 

Nie wiem Prokris - w mojej wyobraźni siedzicie gdzieś na szczycie jakiejś szklanej wierzy, w maskach i długich płaszczach. Raz w miesiącu Beryl przynosi zwoje pergaminów z opowiadaniami forumowiczów i zaczynacie obrady...

A DJ Jajko jest taką kapsułą, sztuczną inteligencją w centralnym punkcie okragłego stołu...;)

*wieży

Ha Ha Ha. Dobre, ale nie rozumiem. :) 

A ja LożeNF wyobrażam sobie jak bunkier w którym członkinie i członkowie loży siedzą przy niwielkim stole i debatują nad tym, kiedy ma nadejść zapowiedziany armageddon. :)

 

Oraz czy kolejny jednozdaniowiec Marcina, takowego armageddonu nie wywoła ;)  

Pozdrawiam was serdecznie.

 

Podpowiem: w loży też siedzą czytelnicy ;) Płaszcze, maski, szklane kule i oko Saurona, takie rzeczy to w redakcji ;)

Marcinie, skomentuję Twój wyczyn cytatem z pewnego okolicznościowego utworu Jonasza Kofty - "Teoria słuszna, praktyka nie ta...". ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

"Hmm" - jaki tekst, taka opinia.

Mastiff

Żeby nie mnozyć dalszych fantasmagorii dotyczących loży i innych czytelników zapytam : Mieliście kiedyś jakieś spotkanie forumowiczów? Spotkaliście sie kiedys na przykład w pociągu przypadkowo? Albo na jakimś większym raucie NF?

Przeżyłeś deszcz meteorytów, przeżyjesz i grad komentarzy. A twoje wielbicielki zamartwiają się, czy nie doznałeś szwanku na urodzie...

Skoro był już Kofta, to będzie tez Osiecka : " Uroda, cóż po urodzie" ;)

Mieliśmy Marcinie, mieliśmy :) 

http://tatanafroncie.wordpress.com/

Ja właśnie się dziwię dlaczego jeszcze nie pojawiły się żadne wielbicielki : )

"Witam wszystkich, bardzo serdecznie, w bezpośredniej transmisji z deszczu meteorytów w Czelabińs… "
Właściwie to usunąłbym wszystkie przecinki, a "w bezpośredniej transmisji" brzmi beznadziejnie, ale skoro to dziennikarz, to można uznać, że się wczułeś.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Może wszystkie juz zajęte ;) 

O nie, Marcin ma swoje wierne grono ; )

Prokris, swoją drogą, sprawdź mejla.

Spotkania jakieś tam się odbyły, ale poza jednym małym niedawnym, to o ile wiem, nikt z Loży, przynajmniej w jej obecnym składzie się publicznie nie pokazał.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Publicznie, lol.

 

Zaznaczam swoją obecność.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Tu byłem.

Ja też byłam, żeby nie było.

Bez względu na "bezpośrednią transmisję" i przecinki - LOVE TEN... YYYY... JEDNOZDANIEC.

Marcin, brawo!

Zaraz ktoś powie, że już się zjawiła fanka, ale ja na swoją obronę odpowiem, że oplułam monitor ze śmiechu i nic na to nie poradzę.

hohohoho. żałosne

"oplułam monitor ze śmiechu i nic na to nie poradzę" - może ściereczką spróbuj. 

To nic nie daje. Za każdym razem gdy wchodzę na stronę fantastyki, przypomina mi się ten dziennikarzyna i opluwam monitor ponownie. Monitory powinny mieć wycieraczki.

Dziękuję   Fanta.

W tym deszczu komentarzy/meteorytów Twój mnie nie zabił. Zachowuję go na pamiątkę:) Pozdrawiam

LOVE TEN... YYYY... JEDNOZDANIEC.
Zaraz ktoś powie, że już się zjawiła fanka


Nic nie powiem, tylko się uśmiechnę :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Ja też jestem twoją wierną psychofanką;)

Nowa Fantastyka