- Opowiadanie: baranek - Anna mówi... Kwiat dmuchawca

Anna mówi... Kwiat dmuchawca

Oceny

Anna mówi... Kwiat dmuchawca

Anna mówi, że żaden mężczyzna nie jest w stanie zrozumieć kobiety.

 

Wstaje rano. Włosy ma w nieładzie, każdy w inną stronę. Trochę to przypomina kwiat dmuchawca czekający na silniejszy podmuch wiatru.

 

Mruczy, że koniecznie musi coś z tym zrobić i rusza do łazienki. Przez prawie godzinę słyszę plusk wody, bulgotanie tajemniczych płukanek i szum sprejów. Wreszcie wychodzi. Z przedziałkiem i jakby trochę bardziej blond.

 

Oznajmia, że idzie do fryzjera. Wraca po czterech godzinach. Zadowolona. Ma torbę pełną nowych płukanek, pianek i sprejów. I nową fryzurę.

 

Zachwycam się. „Kwiatem dmuchawca” identycznym jak ten poranny.

 

Czego niby miałbym w tym nie rozumieć?

Koniec

Komentarze

Mój ulubiony baranek! Serdeczne pozdrowienia dla Anny.

 Kwiat dmuchawca z podmuchem mi nie grają.

Lecą smoki pod obłoki, wiatr im kręci smocze loki

Bardzo ładny drabelek. Podejrzewam jednak, iż autor nie do końca rozumie kobiety, ale widać, że bardzo się stara.

Pragnę jeszcze dodać, że dmuchawiec nie jest kwiatem. Jest owocostanem rośliny nazywającej się mniszek lekarski, znanej powszechnie jako „mlecz”, choć mleczem nie jest. Mniszek kwitnie na żółto.

Pozdrawiam.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

kwiat dmuchawca  --- dmuchawie,

tajemniczych płukanek --- to tajemnych niezbyt pasuje, jakby nie ma klimatu na takie słowo.

pozdrawiam

I po co to było?

baranek is back?

"Przychodzę tu od lat, obserwować cud gwiazdki nad kolejnym opowiadaniem. W tym roku przyprowadziłam dzieci.” – Gość Poniedziałków, 07.10.2066

Całe szczęście, że nie każda kobieta tak ma ; ) Moje szczęście.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

@dj Jajko - owszem, baranek beknął, użytkownik marnie-trawiący.

Kobiety są nie do zrozumienia. Podobno trzeba je kochać a nie rozumieć.

Szkoda, że to nie działa w drugą stronę.

Hihi, nawet zabawnie.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

A to co, my jesteśmy do rozumienia, a nie kochania? ;P

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Oczywiście, że jesteście od kochania ^ ^

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Awww... ; *

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Zabawny drabel.

 

Pozdrawiam.

Drabel fajny. A Anna ma rację. Hmmm. Jej to nawet ja chyba nie rozumiem, mimo bycia kobietą. ;-)

Babska logika rządzi!

Ciekawe. Edukacyjny drabelek.

Nowa Fantastyka