- Opowiadanie: homar - Źródło wiedzy [drabble]

Źródło wiedzy [drabble]

Oceny

Źródło wiedzy [drabble]

 

Mój teleporter jest popsuty. Muszę na piechotę dotrzeć do bazy. Łudzę się, że zdążę. Znajomi mówią, żebym dał sobie spokój, ale ja nie potrafię, nie chcę.

 

Kiedyś próbowałem. Chodziłem otumaniony, nie wiedziałem, co myśleć, mówić, jak ocenić, czy coś jest ważne.

 

Przyjaciele twierdzą, że bez tego jest im łatwiej, potrafią dostrzec inne ciekawe strony życia. Ale oni nic nie rozumieją. To przecież jest źródło wiedzy.

 

Dobiegam do kwatery, nerwowo otwieram drzwi, wpadam do salonu i błyskawicznym ruchem włączam odbiornik.

 

Zdążyłem!

 

Właśnie się zaczynają: najpierw Wydarzenia, potem końcówka Faktów i Wiadomości.

 

Jaka ulga, znowu będę wiedział, co mam myśleć o świecie.

 

Koniec

Komentarze

Podobało się. Pozdrawiam!

proste i niezłe!

"Przychodzę tu od lat, obserwować cud gwiazdki nad kolejnym opowiadaniem. W tym roku przyprowadziłam dzieci.” – Gość Poniedziałków, 07.10.2066

Dziękuję :)

Bezbłędnie ukazałeś istotę mainstreamu i obraz podległego temu nurtowi tzw. medioty ;)

Niezłe. :-)

Fajne. Tylko w "Wiadomości" zjadłeś "a". :)

Dzięk i:)

Już poprawiam

Nie dołączę do zachwyconych. Niby wszystko na miejscu, ale jednak czegoś mi tu brakuje. Skwitowałem wzruszeniem ramion. Nie wiem w sumie dlaczego, bo czytałem już znacznie słabsze drable. ;)

Przecinki...

Brakuje przecinków, poza tym lepiej brzmi "pieszo" niż "na piechotę". Jak dla mnie to bez rewelacji.

Mastiff

Dziękuję za przeczytanie i uwagi.

Przecinki powstawiałem, „na piechotę” zostawiłem –  jest mniej eleganckie ale  bardziej swojskie :) 

Ja nie bardzo łapię o co chodzi.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Przeczytane i uważam, że nawet trafne: acz drabble to ja zazwyczaj kwituję wzruszeniem ramion. Nie moja forma kompletnie.

Celne, ale nie nowatorskie.

Jakbym czytał o swoich rodzicach…

Work smart, not hard

Telewizja kłamie!

Sympatyczny drabelek, ale szału nie robi.

Babska logika rządzi!

Ech, minęło kilka lat i teraz bohater pewnie słucha prezesa… ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Ciągle aktualna ironia, chociaż zmieniły się nazwy. smiley

Nowa Fantastyka