- Opowiadanie: Eferelin Rand - Asymilacja po ludzku - drabble

Asymilacja po ludzku - drabble

Oceny

Asymilacja po ludzku - drabble

 

Pewnego dnia bomby bez żadnego ostrzeżenia zaczęły spadać z nieba.

 

Pozbawione twarzy pociski z upiorną systematycznością kruszyły mury miast i chęć do życia. Udało się ustalić, że przylatują z bardzo daleka. Niewidzialny wróg znajdował się poza naszym zasięgiem.

 

W końcu atak ustał równie niespodziewanie, jak się rozpoczął.

 

Przyłączyłem się do grupy niedobitków. Wspólnie przeczesywaliśmy cmentarzysko cywilizacji, starając się jedynie przetrwać.

 

Kilka obrotów później, gdy pył i kurz już opadły, z nieba spłynęły dziesiątki statków. Zebraliśmy się, by powitać przybyszy. Przerażeni, wychudzeni i żałośni.

 

Flaga z błękitną planetą załopotała na wietrze. Istoty uśmiechnęły się, przyjaźnie i współczująco.

 

– Witajcie! Przybywamy w pokoju!

 

 

 

 

Tomasz Zawada

Koniec

Komentarze

Drabelek napisany jakiś czas temu. Życzę przyjemnej lektury.

 

Pozdrawiam.

Ironia jest super :) Poza tym fajnie napisane.

Dzięki. :)

Całkiem przyjemny drabelek.

Inwazja Amerykanów na bliżej nie przedstawioną pozaziemską cywilizację? ; P

Lekko zdziwiło mnie wspomnienie o tym, że pociski nie miały twarzy.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Dobre. Końcówa wymiata.

Pozdrawiam

Mastiff

A ja pozostanę bez emocji.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Napisane dobrze, ale większych emocji nie wzbudza.

Można rozumieć dwojako, i to mi się podoba.

Dobre jest! ;-D podoba mi się ;-) ode masz 5!

A ode mnie też masz 5 ;)

Dupy mi nie urwało :)

Dzięki za opinie.

 

@deathhascome - najwyraźniej byłeś po właściwej stronie konfliktu. ;)

 

Pozdrawiam.

Tekst i puenta to konwersja (zapewne nieświadoma) gagu z ,,Marsjanie atakują". Stąd też tekst jest wtórny do bólu zębów. 

No trochę o co innego mi chodziło niż o gag z "Marsjanie atakują", ale dzięki z opinię.

 

Pozdrawiam.

Wiem, że drabble zmusząją do skrótów i mocnych porównań... Ogólnie jest miło, ale nie szalenie miło.

Dzięki za komentarz.

Trochę stare - ruscy z pokojową misją byli w czechach w 1968 roku. Czemu relacja dopiero teraz?  No chyba, że odniesiemy do planowanej operacji pokojowej w Iranie. 

Generalnie nie jest złe :)

Eferelinie - bywało lepiej, co nie znaczy, że jest źle. Jest dobrze - stąd czwóreczka ode mnie. Zgodzę się z 6orson6 - ryzykownie blisko "Marsjanie atakują" lub jeszcze bliżej (chronologicznie) do "Iron Sky".

A - i gratuluję przyjęcia do Loży ;)

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Drabelek może być, ale szału nie robi. Dziwne, ale też mi się skojarzyło z Rosjanami…

Babska logika rządzi!

Przewrotne i niezłe.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka