- Opowiadanie: GregN - Kres [DRABBLE]

Kres [DRABBLE]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Kres [DRABBLE]

Dysze głównych silników zamarły jakiś czas temu – najpierw stygnąc, potem pokrywając się szronem. Teraz pracowały jednostki pomocnicze – mozolnie wprowadzając statek na optymalną orbitę.

 

 

 

Planeta, na tle której manewrował statek, zdawała się spokojnie czekać. Ogromna, wręcz majestatyczna – jakże inna od starej dobrej Ziemi. A jednak… musiała mieć w sobie jakiś ziemski pierwiastek, skoro tu przybyli.

 

 

 

Silniki manewrujące kończyły z wolna swą pracę. Niebawem rozpocznie się właściwe lądowanie – upadek, jak kto woli. Czas zakończyć hibernację. Komputer pokładowy kończy sprawdzanie podzespołów, lada moment rozpocznie się kolejny etap kosmicznej eskapady. Załoga spała tak długo! Czekali!

 

 

 

Błąd systemu. Dehibernacja niemożliwa z powodu licznych uszkodzeń.

 

 

 

Cóż…

 

 

Koniec

Komentarze

Uprasza się Czytelników o cierpliwość, wyrozumiałość, chwilę zadumy - gdyby kto nie wiedział, o co niby chodzi. I o szczere, merytoryczne uwagi. Osobiste wycieczki... na osobiste to zapraszam na piwo, po Fantastyce.

Pozdrawiam uprzejmie,

GregN :-)

Fajne :)

"Przychodzę tu od lat, obserwować cud gwiazdki nad kolejnym opowiadaniem. W tym roku przyprowadziłam dzieci.” – Gość Poniedziałków, 07.10.2066

Statek z kolonistami leciał sobie na inna planetę, nastąpiło jednak twarde lądowanie, więc koloniści nie mogą wyjść z hibernacji. To raczej ogólny pomysł niż konkretna historia.

W porządku, tekst do poczytania.

 

Pozdrawiam.

pomysł mógłby być ciekawy, choć z drugiej strony trudno mi sobie wyobrazić perypetie zahibernowanej załogi na statku kosmicznym ;] 

 Jako zajawka mogło by być, ale nie jako historia czy opowiadanie. 

Coraz bardziej prosty  i coraz  bardziej wyrazistszy język narracji... I tak, moim zdaniem, trzymać.

@Roger - Twoje nieomal dobre słowa to dla mnie szok ;-) Dziękuję serdecznie... może faktycznie brakuje mi nieco jasności w tym, co piszę... ;-) A ocena gdzie? ;>

Pozdrawiam! 

A to akurat niezle.

@niezgoda - no, ja wiem ;-) dzięki :-))

Nowa Fantastyka