- Opowiadanie: crev - Spowiedź kocmoucha (nie kocmołucha)

Spowiedź kocmoucha (nie kocmołucha)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Spowiedź kocmoucha (nie kocmołucha)

– Czarny rycerz, czarny rycerz! Zawsze jak się kurwa coś dzieje to wybawcą jest czarny rycerz. Nie biały albo złoty, tylko kurwa zawsze proszę ciebie czarny, a ja to musze później wszystko sprzątać.

Koniec

Komentarze

Hm... Ale czarny rycerz zwykle jest tym, który powoduje problemy, a nie z nich wybawia. Wybawiają rycerze w lśniących zbrojach.

„Widzę, że popełnił pan trzy błędy ortograficzne” – markiz Favras po otrzymaniu wyroku skazującego go na śmierć, 1790

Ten, tego, noo... Hmm. Chyba głębia i potęga myśli zawartej w powyższym dziele paraliżuje mnie zachwytem do tego stopnia, że uciekam, póki żyję.

Spowiedż kocmołucha.  Nie ma wyrazu  " kocmouch".

Ależ, Rogerze... Już jest. I to w tytule!

Pardon. Zapomnialem - a sam kiedyś o tym pisałem, a innie komentatorzy też  - że każdy twórca ma prawo do tworzenia neologizmów. Sorry, Autorze. Kajam się.  Bardo ladnie brzmi. Naprawdę, bardzo ładnie. Niewątpliwie wyprze tego oklepanego " kocmołucha".  

Pozdrówko.

Cóż.

Tym razem Wam wybaczam. Wszakże nie mogliście wiedzieć, iż akurat ten błąd był zamierzony.

Widzę jednocześnie, iż tylko AdamKB potrafi przyznać się do niewiedzy wynikającej z krótkiego czasu jaki minął po zapoznaniu się z treścią. Zaiste jest tak, że niektóre przekazy docierają do naszych skroni po czasie. Ja nieskromnie chciałbym porównać dzieło "Spowiedź kocmoucha" do filmu Forest Gump - dociera po czasie.

Dziękuję.

PS - jeśli miałbym rozwiać Wasze wątpliwości co do powyższego tekstu to postaram się odrzucić swą wielkość (co najmniej dorównującą Królowi Julianowi) i wyjaśnić Wam to wszystko jasno i komunikatywnie.

Ja tylko zostawiam ślad, że byłem tu i przeczytałem.

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Fasoletti słusznie prawi.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

.

I po co to było?

Jeśli dobrze pamiętam, to chyba puenta jakiegoś durnego żartu.

na szczęście pamięć tym razem zupełnie cię zawiodła

Nowa Fantastyka