- Opowiadanie: Ogórke - Przeklęte Kule

Przeklęte Kule

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Przeklęte Kule

*Usunięte*

 

Koniec

Komentarze

Chyba nie do końca zrozumiałem. Muszę nad tym pokombinować:).

Mastiff

Fajny klimat mentorskiej rozmowy i ta nieszczególnie u nas popularna wojna secesyjna. To mi się podobało. Po względem technicznym bardzo w porządku. Ale też nie zrozumiałem, o co tu chodzi. Przyjrzyj się zakończeniu i może spróbuj coś poprawić, bo dezorientacja jest kompletna. ;)

Jednak nie zrobił tego. W zamian wyprężył się nagle (...).

w zamian dając, otrzymując jakąś rzecz za inną; zamieniając się, odwzajemniając się
Dać coś, otrzymać w zamian za coś.

To cytat ze słownika, bo mi mógłbyś nie uwierzyć na słowo, że użyłeś tego zwrotu niepoprawnie, a nawet , niestety, bez sensu.

(...) ujrzeli na horyzoncie jeźdźca na ogromnym rumaku z ręką uniesioną nad głową.

Pierwsze wrażenie szokujące. Rumak unosił rękę? Przerób to zdanie, użyj imiesłowu.

Popraw zapisy dialogów.

A tak we w ogólności: niezbyt interesujące...

P.S. (...) wyszedł przed drewnianą chatę (...).

Widziałeś chatę z pustaków, betonu, cegieł? Szczególnie na Dzikim Zachodzie krótko po wojnie domowej?

P.S. 2. Czy Kule  z tytułu są nazwą własną?

Usuwam z powodu, iż zgadzam się z waszymi opiniami ;) Dzięki za uwagi, nie ma sensu aby to opowiadanie dłużej tu siedziało.

Oj, Ogórke... Nie ma co się zniechęcać tak szybko.  ; /

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

eh, Joseheim to było słabe i dobrze że mi to wszyscy uświadomili ;)

Napiszę coś na DUCHY 2012, mam nadzieję, że będzie lepsze bo mam już pomysł :D

Powodzenia. ; )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Nowa Fantastyka