- Opowiadanie: Virginia - Nalot (drabble)

Nalot (drabble)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Nalot (drabble)

Nagle ktoś zaczął walić w drzwi.

– Otwierać, policja!

Wystraszony Janek niezdarnie próbował wciągnąć ubranie. Obok niego na łóżku leżała goła czternastolatka.

– Szybko, musisz uciekać! – krzyknął.

Zanim dziewczyna zdążyła zareagować, drzwi otworzyły się z głośnym hukiem i do środka wpadło dwóch mężczyzn w mundurach. Jeden z nich złapał i unieruchomił Janka, wykręcając mu ręce do tyłu.

– Pani Joanna Nowik? – zapytał drugi.

– Tak, to ja – odparła dziewczyna, od niechcenia nakrywając nagie ciało prześcieradłem.

– Jest pani aresztowana za nielegalne posiadanie mężczyzny, model QT45 – powiedział policjant. – Weź to wyłącz – dodał, patrząc wymownie na kolegę.

W pokoju rozległo się ciche pstryknięcie i Janek stracił przytomność.

Koniec

Komentarze

Przyznam, że nie złapałem, niestety. Z początku myślałem, że to facetowi grozi aresztowanie, pewnie tak zresztą miało być i w tym kontekście zakończenie jest zaskakujące. Niestety, za zaskoczeniem nie idzie żaden przekaz, który byłbym w stanie odcyfrować.

Co do mężczyzny, proponuję przemianować model na QT45. Będzie bardziej humorystycznie. :p 

A poza tym słów jest dziewięćdziesiąt parę. Pamiętaj, że edytory tesktu liczą myślniki za odrębne słowa, ponieważ słowem jest dla nich wszystko, co jest otoczeone z obu stron spacjami. 

Ja nie wiem co co tu tak naprawdę biega, ale smiechem parsknałem jak głupi i za to plus :P

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Dzięki Świętomirze, poprawiłam i teraz powinno się zgadzać. Nie mam pojęcia co to jest QT45, ale jak ma być śmieszniej to zmieniam.
Główny przekaz jest taki, że ma być śmiesznie i zaskakująco ;).

Smutna kobieta z ogórkiem.

Ileż ostatnio shortów i drabbli się pojawiło...

Dostawiłabym trzy przecinki ("zareagować, drzwi"; "Janka, wykręcając"; "dodał, patrząc").

Poza tym owszem, widzę przewrotność w tym, że najpierw człowiek sądzi, że to Janek zostanie zgarnięty za seks z nieletnią, a okazuje się, że to dziwczyna popełniła wykroczenie... ale to troszkę dla mnie mało. Bo nie znamy tła, które sankcjonowałoby fakt, że posiadanie faceta-robota jest przestępstwem. Pozostaję zatem neutralna.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Mózg mi w absurdy ucieka...

Smutna kobieta z ogórkiem.

Pomysł jest, zaskoczenie jest, ale wykończenia trochę zabrakło. Gdyby tekst był trochę dłuższy i obrazował choć trochę tło, to może byłby bardziej zrozumiały. Podobała mi się idea, ale przekaz do mnie nie trafił. :)

Dobre. Przewrotne, a final niespodziewany. Zapada w pamięć. 
Fajny drabble.

Dałem się zaskoczyć, ale niewiele więcej. Czegoś zabrakło.
Pozdrawiam

WTF?! - taka była moja pierwsza reakcja. Jeśli chciałaś tylko rozbawić i zaskoczyć to na pewno Ci wyszło. Przekaz? Hm... Jakby się dłużej nad tym zastanowić to może i by się jakiś znalazł...

w pełni zgodzę się z Rogerem.
nie wszystko musi mieć głębię na miarę Herberta - czasami wystarczy, że dostarcza trochę radości :)

Jak wpisałem w google QT45, to wyskoczył mi link do twojego opowiadania :P

Ech... QT45 to nie żaden skrót. To moje zboczenie, a raczej moich znajomych, którymi jak widać nasiąkłem bardziej niż bym chciał. Jest taka internetowa moda (nie pamiętam, jak się nazywa) na zastępowanie niektórych liter podobnie wyglądającymi cyframi. 4 to A, a 5 to S. Przeczytajcie sobie sami. :D

:D

Może odgadłeś w ten sposób intencje autorki ;)

Przeczytaj wszystkie komentarze melambert

Ha ha ha :) Ja nie miałam brzydkich myśli, to ten pan mnie podpuścił :D

Smutna kobieta z ogórkiem.

A teraz jest już za późno!

A to jeśli była jakaś inna wersja mężczyzny, to ja jej nie widziałem ;) Ja już w takim razie widziałem po przemianowaniu :) To zwracam honor autorce :)

Zraniłaś mnie i mojego QT454 :(

Nie chciałam nikogo ranić, ale myślę, że QT45 dodał nieoczekiwanej głębi tekstowi :)

 

Smutna kobieta z ogórkiem.

Bardzo dowcipnej...

Super drabble. Takie powinny byc tego typu opowiadanka. Wiecej tresci, dna, przeslania i tak sie nie wcisnie. Humor, siurpryza, dobrze sklejone slowa. Brawo.
A za QT45 - brawo dla Swietomira. A ja myslalem, ze Ty taki bardziej... uduchowiony jestes ;-)

Pozdrawiam,

007 

Jestem. To taki bardzo duchowy QT45 jest. Eteryczny. :p

Ta dyskusja zeszła na dość dziwne tory ^^

Teraz to już sobie nie wyobrażam tego drabble bez komentarzy pod nim...

Nawet fajne :-) Przypomniał mi się Jude Law w A.I. :) 

Nigdy nie byłem fanem drabbli, ale ten nawet mi się podobał. Wychodzi na to, że dobry drabble nie jest zły.

Nowa Fantastyka