- Opowiadanie: Szymon Teżewski - Dozgonna miłość

Dozgonna miłość

Oceny

Dozgonna miłość

– Czy pani Eliza Righderson jest zupełnie pewna, że chce już na zawsze związać się z obecnym tutaj Erykiem Freinem?

Kobieta uśmiechnęła się i przymknęła powieki.

– Tak.

– Czy pan Eryk Freinem jest zupełnie pewien, że chce już na zawsze związać się z obecną tutaj Elizą Righderson?

Mężczyzna złapał jej rękę i przycisnął do swojej piersi.

– Tak – odpowiedział.

– Proszę zatem o pocałunek, a nanoroboty zostaną wstrzyknięte w sali obok.

Dozgonna miłość stała się niezwykle prosta od kiedy wprowadzono ten użyteczny wynalazek.

 

 

Koniec

Komentarze

Bardzo dobre. Szkoda, że ubiegłeś ogłoszenie konkursu na drabble, na który namawiam Kubę, ale jeśli wreszcie wcielimy plan w życie, to pewnie Twój tekst też się zakwalifikuje. ;)

Nie jest zły, ale po tytule i zwięzłości formy liczyłem na coś bardziej wciskającego w fotel. Rozczarowałem się. Ale entuzjazmu, który potrafię z siebie wykrzesać starcza tylko na 4.

Drabble w porządku, ale nie przemówiło do mnie zbytnio, ponieważ z bardzo podobnym pomysłem już się zetknąłem, z tym że przedstawionym w wersji długiego, pełnowymiarowego opowiadania (znakomitego zresztą).

Pozdrawiam.

Takie sobie. Mam podobne zdanie jak Świętomir, toteż nie będę się powtarzał.
Dałbym 4.5, ale, że połówek nie ma, dam 4.

Pozdro

@Eferelin: Można jakieś namiary na opowiadanie? Chętnie przeczytam :)

"Mężczyzna wziął za rękę i przycisnął do swojej piersi."
Chyba niedopracowane... Dwa razy ten sam zaimek w zdaniu, a poza tym -- a kogo / co mężczyzna przycisnąl do piersi - kobietę czy rekę? Nie mam pojęcia... 
Zabawny drabble, bazujący na prostym pomyśle. 
4/6

Co racja to racja. Mam nadzieję, że teraz lepiej i wiadomo, że o rękę się rozchodzi.

Przepraszam za off-top. Może jednak nie jest to off-top...
"Mężczyzna złapał jej rękę i przycisnął ją do swojej piersi."
Teraz w tym zdanie -- moim zdaniem - zaimek "ją" jest kompletnie niepotrzebny. Jak złapal rękę  i przycisnął, to wiadomo, że przytulil rękę. Nadal mamy dwa zaimki.
Mężczyzna złapał jej rękę i  mocno przycisnął do swojej piersi.
Może być coś innego w tym stylu. Ilość wyrazów się zgadza. 
Niestety, " swojej" chyba musi pozostać -bo też jest zbędne. 
A jednak niedopracowane...
Pozdrowienia.  

Chyba rozumiem przesłanie, ale osobiście bardziej by mi się spodobało, gdyby było opisane w bardziej, hm, tradycyjny sposób.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Szybciej myślałem, że się ktoś przyczepi, że w ostatnim zdaniu powinien być przecinek, którego celowo nie ma ;)

Prawdę mówiąc, nie widzę tam potrzeby stawiania przecinka.

Przydałby się gdyby zdanie było "na odwrót" - "Od kiedy wprowadzono ten użyteczny wynalazek, dozgonna miłość stała się niezwykle prosta."

Ale teraz nie. ; )

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Ha, też mi się od razu ten tekst przypomniał! Drabble, jak zwykle zresztą, nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia.

www.portal.herbatkauheleny.pl

Całkiem sympatyczne - trudno mi napisać cokolwiek więcej ;)

Przeczytałem. Szału nie ma. Z brabblami jest tak, że ledwo się czytelnik rozpędzi, a tu już koniec. Nie za bardzo podobała się forma (ale jestem uprzedzony, więc OK), pomysł ciekawy i warsztatowo dobrze (po poprawkach). Pozdrawiam!

Nie przemówiło do mnie zbytnio. Tytuł obiecywał więcej niż dostałam w treści.

Babska logika rządzi!

Ależ to wcale nie drabble!

Tekst składa się z zaledwie siedemdziesięciu dziewięciu słów, a gdzie reszta?! :(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nowa Fantastyka