- Opowiadanie: Inanka - [KB021] Rozpacz

[KB021] Rozpacz

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

[KB021] Rozpacz

Potłuczcie zwierciadła!

Niech obrócą się w pył

Gdyby nie brak odbicia, pewnie wciąż byś tu był

 

Zetnijcie wszystkie róże!

Niechaj gniją w deszczu

Na grobie mego serca i tak się nie zmieszczą

 

Przynieście pochodnie!

Spalę swoje stroje

Skoro już nie spoczną na nich oczy twoje

 

I wina mi dajcie

Niech myśli przegoni

Nim całkiem się zapadnę w bagiennej smutku toni

 

A gdy już się skryję

Przed wspomnień natłokiem

Spokojnie usnę tam, gdzie przebiłam cię kołkiem

Koniec

Komentarze

Witaj!

Nieźle. Trzy środkowe strofy trochę w klimacie Poego, ale brak rymu w ostatniej psuje rytmikę całości. Podobało mi się, ale tak na czwóreczkę.

Pozdrawiam
Naviedzony

Zgadzam się z przedmówcą, ostatnia strofa zdecydowanie odstaje i psuje całe wrażenie. Całość jednak generalnie fajna, bardzo lekka, a nie pseudo natchniona, co zdecydowanie oceniam na plus :)
Pozdrawiam :)

Nic dodać, nic ująć. Zgadzam się z przedmówcami.

Poprawiłam ostatnią strofę, mam nadzieję, że nie na gorsze :)

A może tak: "się skryję", zamiast "skryję się"? Byłoby jeszcze lepiej! =)

 
Słuszna uwaga :)

Teraz mi się podoba na 4 i pół i jest jednym z najfajniejszych wierszy konkursowych. Jak na razie znalazłby się w trójce najlepszych, gdybym miał takową typować. :)

Te gnijące róże, a zwłaszcza "otchłań rozpaczy" są już trochę wytarte. Nie wolałabyś czymś ich zastąpić?

Mimo powyższego braku całość niezła, ale jednak widziałem lepsze już zgłoszone wiersze zgłoszone do tego konkursu. Ale - żeby nie było wątpliwości - widziałem też gorsze, a nawet dużo gorsze. :)

Pozytywnie odstaje od innych konkursowych prac. Pozdrawiam.

Nowa Fantastyka