- Opowiadanie: Ranferiel - Bełt (drabble sylwestrowy :))

Bełt (drabble sylwestrowy :))

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Bełt (drabble sylwestrowy :))

Sylwester 2011/12

Mistrz Gry: Za drzwiami stoi kobold. Ma kuszę. Co robicie?

Marcin: To ja go tnę!

Szymek: Ale o szo chodzdzi?…

Julka: ?…

MG [do Marcina]: Pudło. Kobold strzela.

Marcin: Unikam!

MG: Nie możesz. Bełtu nie da się uniknąć.

Julka: Ale głupie te wasze gry.

Szymek: Jezd jeszdże piffo?…

Julka [do Marcina]: A mogliśmy być na imprezie u Ani. Ostatni raz zgodziłam się na te twoje dziwactwa.

Marcin: Za ile dostaję?

MG: Za cztery.

Szymek: Niedopszsze…

Marcin: Jasne, że niedobrze! Rzuć mi zaklęcie leczące!

MG: Kobold zaczyna… O kurwa!… Szymon!!!…

Julka: Sam mówiłeś, że bełtu nie da się uniknąć.

Koniec

Komentarze

Wszystkim imprezowiczom, graczom RPG, nie-graczom, nerdom, nie-nerdom, piszącym, komentującym i cichym użytkownikom NF życzę wesołej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku! :)

Świetne - w sam raz na dobry koniec roku :)
I wzajemnie - powtórzę życzenia z mojego ostatniego opka - Złotego Pióra i tylko dobrych pomysłów (nawet, jeśli nie są do końca legalne :P )
PZDR!!!

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

A ja życzę, by dzisiejsze bale nie skończyły się bełtem :) Bo to nie jest miłe ani dla "kusznika", ani dla wszystkich naookoło :)
Pzdr.

Dziękuję, Panowie i wzajemnie ;)

To się usmiałem na koniec starego roku :D

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

Cóż, czasami bełta nie da się uniknąć... :-)
Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim użytkownikom NF, Redakcji i całej reszcie chochlików drukarskich.

Szczęśliwego!!!

I oby nas "bełt" nie trafił, i byśmy byli się w stanie Tu spotykać w nowym, 2012, roku. (Może jednak żadna Apokalipsa się nie szykuje...?)

Fajny drabbelek. Powiedziałbym - słodki, ale w tym kontekście...

Mnóstwa cudowności w nowym roku życzę.

Cieszę się, że Wam się podoba :D Raz jeszcze: najlepszego! :)

Nie wiem o co chodzi w tych drabelkach, ale w Twoim wykonaniu Ranferiel mi się cholernie podobają ! :)

Szczęśliwego Nowego Roku! Oby pomysłów nie zabrakło do Końca Świata... to znaczy, do końca 2012 roku :)

Pozdrawiam

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Także dołączę się do życzeń noworocznych. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2012.

"Bełt" nie za bardzo mnie rozbawił...
Za to do życzeń się przyłączę:) Wszystkiego Naj, naj naj. 

Za Seleną. Tekst przeciętny, ale oczywiście życzę wszystkim w Nowym Roku debiutów książkowych i sprzedaży milonów nakładów. I zdrowia.

Mastiff

Dzięki za komentarze i życzenia :)

Krótkie, przyjemne i zabawne :) Forma drabble'a jest dla mnie nowa i raczej nieznana, ale ten jak najbardziej mi sie spodobał.
Pozdrawiam

Przyłaczam się do zyczeń noworocznych. Jeśli mnie pamięć nie myli to już raz czytałem coś podobnego w twoim wydaniu. Na Grach RPG się nie znam, ale suto zakrapiany Sylwester przy karciochach to rozumiem. Pozdrawiam jak mogę najserdeczniej. 

Hyhy, stare dobre czasy się przypominają, kiedy człowiek miał jeszcze czas i chęci na rpgowanie... Najlepszego w Nowym Roku!

Bardzo wszystkim dziękuję :D

Nowa Fantastyka