- Opowiadanie: Ranferiel - Opakowanie zastępcze - drabble [KONKURS SPONTANICZNY: Atak morderczych kartonów]

Opakowanie zastępcze - drabble [KONKURS SPONTANICZNY: Atak morderczych kartonów]

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Opakowanie zastępcze - drabble [KONKURS SPONTANICZNY: Atak morderczych kartonów]

Ilustracja-inspiracja autorstwa Arthura Rackhama

 

 

Ku pamięci Hanki Mostowiak [ ' ]

 

 

– Coś słabo to wygląda – powiedziała Atena.

– No. Słabo – przyznał Hefajstos. – Ale nic lepszego nie mamy.

– Szkoda. – Afrodyta skrzywiła się z dezaprobatą. – Poprzednie opakowanie było znacznie bardziej odpowiednie.

Było ale się rozbiło! – zanucił Apollo, przygrywając na harfie.

– Nie podoba się? Mogę zabrać – prychnął Hermes. – Nie po to buchnąłem ten karton spod warzywniaka Demeter, żebyście mi tu teraz wybrzydzali… To jak? Ładujemy, czy nie?

– Ładujemy – zdecydowała Atena. – Tutaj liczy się wnętrze.

– Tak mówią tylko brzydule. – Afrodyta uśmiechnęła się złośliwie.

Bogini mądrości zignorowała zaczepkę i odparła:

– Na szczęście sama Pandora nie należy do tej kategorii.

Koniec

Komentarze

Hmmmmmmmmmmm, karton Pandory. To jest myśl! A karton po czym był- po pomidorach, czy po sałacie? Sądząc po śródziemnomorskich klimatach, to pewnie po świeżych oliwkach :-) :-) :-). Tylko jakoś tak głupio pakować prezent ślubny w karton (bo przecież tym była puszka Pandory). Mogliby chociaż jakoś okręcić w kolorowy papier i przyczepić błyszczącą kokardę (do kupienia w Empiku, u Hery).
Podoba mi się- i nawiązanie do mitologii i pomysł. Zabawne.

Witaj!

To jest jeden z tych szorcików, których długo nie zapomnę. Uśmiałem się jak norka, a i za sam pomysł należą się brawa. Dla mnie - super!

Pozdrawiam
Naviedzony

Udane i zrozumiałe nawiązanie do mitologii. Komizm zamierzony i trafny, tak jak i gra archetypami. Temat też został zrealizowany:)

Ciekawe :D
Pozdro...

Niezłe:)

Dzięki za wszystkie komentarze :) Kto by pomyślał, że "M jak miłość" może być takie inspirujące :P

Fajne :)

Zaufaj Allahowi, ale przywiąż swojego wielbłąda.

M, jak miłość- wiele imion ma:D

Dobre :D

www.portal.herbatkauheleny.pl

Bardzo dziękuję :)

Hehe fajne. Taki krótki dialog, a ile w nim smaczków. Śmiechłem.

Mastiff

Zabawny i pomysłowy drabelek. Bardzo przyjemny.

Pozdrawiam.

Podoba się :) Zabawne niewątpliwie.

@Bohdan, Eferelin, cieszę się, że Wam się podobało :) 
@Nyantra, może wrzuć coś ładnego do tutejszej galerii? I post o Anuvaraku w Hyde Parku też nie zaszkodzi ;)

Hehe, dobre, zabawne, ciekawe i to wszystko w stu słowach :) gratulacje :)

Dzięki, Ranferiel. Tak, widziałem Twoją nominację w HP:), nie sądzę jednak, żeby komuś się chciało wracać do tekstu. Pozdrawiam

P.S. Nie chcę wyjść na zarozumialca, ale też tego nie rozumiem.

Mastiff

Bohdan, nie wiem jak pozostali, ale ja je sobie "odhaczyłam" do konkursu. Nie lubię zgłaszać konkursowych do eliminacji miesiąca. 

Rozumiem, ale w mojej opinii konkurs, a co miesięczne wyróżnienia to dwie różne sprawy. Dobra, nie róbmy offtopu pod tekstem:).
Sorki, Ranferiel za rozmowy nie na temat.

Mastiff

Bardzo fajne, krótkie, z pomysłem.

Nowa Fantastyka