- Opowiadanie: Neroalex - ...

...

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

...

Koniec

Komentarze

Chaotyczny zapis, dialogi to jeden wielki śmietnik (pod względem uporządkowania) przez co czyta się bardzo źle. Od razu skojarzyło mi się z "Jądrem Ciemności" gdzie w moim wydaniu nikomu nie chciało się dać przeskoku do nowej linii po dialogu. Nie jestem pewien czy ktoś to doczyta do końca jak ma się tak męczyć, ja utknąłem na 7 linijce.

Przed pisaniem dalszej części polecam http://www.prorok.pl/fikcja/art-648,0.html gdzie jest dobrze opisany poprawny wygląd dialogu. Jak zostanie poprawione to przeczytam do końca, choć sam tekst fabułą ani wykreowanym światem nie zachwyca. Cóż, chciał bym wierzyć, że po uporządkowaniu tekstu, będzie bardziej ciekawy...

Pozdrawiam.

Drogi Autorze!
Bardzo proszę o sformatowanie tego tekstu do normalnego wyglądu. Tego nie da sie w ogóle czytać!
Pozdrawiam

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

a jak sie to edytuje ???? , nie widze tuaj tej opcji

W Twoim profilu powinna być opcja "edytuj" przy opowiadaniu. I radził bym się pospieszyć, bo po wstawieniu opka, każdy ma tylko 24h na poprawy.

 

W profilu jest opcja "edytuj".

5 za tytuł.

clayman, Twoja postawa podpada pod demoralizowanie młodzieży :]

Qetzalcoatlu Tęczowopióry, ratuj!
Chłopie, czyś Ty nigdy w życiu książki z bliska nie oglądał?!

o rany. Tego się nie da czytać. Radzę iść do biblioteki, wypożyczyć kilka dobrych książek, poczytać, poczytać jeszcze raz poczytać. W szczególności przyjrzeć się,  jak wygląda zapis dialogu. Nabrać zasobu słownictwa. Potem się wziąć za pisanie. Ale na początek krótkich opowiadań a nie "książek". I nie pisać streszczeń sesji rpg, to nikogo nie obchodzi.

I uciekł. Tia... Taki tekst nietrudno zjechać... może ktoś z tu obecnych zechciałby zerknąć na moje konkursowe opko, póki mam czas na edycję? Będę niezmiernie zobowiązana :)

Drogi Autorze, nie zrażaj się i pisz. Ale z szacunku dla czytelnika postaraj się wrzucać teksty w bardziej strawnej formie.

może ktoś z tu obecnych zechciałby zerknąć na moje konkursowe opko, póki mam czas na edycję?
Zobaczymy, czy zdążę :P

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Jest krótkie ;)

No **** mnie zaraz strzeli, za przeproszeniem. Co za cep wrzuca taki tekst? Ja już coś z tym zrobię...

Ja zazwyczaj komentuję po pijaku, dlatego muszę się upewnić...

Czy Wy też widzicie tu tylko trzy kropki?

@krisbaum rozwieję Twoję wątpliwości - ja też widzę tutaj trzy kropki :)

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Nowa Fantastyka