- Opowiadanie: Pork Porn Fantastisz - Posłuszne dziecko (drabble)

Posłuszne dziecko (drabble)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Posłuszne dziecko (drabble)

 

Do pewnego miasta zawitała zaraza. Przywitała się z mieszkańcami i od razu zaczęły się problemy. Wnet kilkoro ludzi znalazło się na łożu śmierci. Żaden lekarz nie potrafił wyleczyć choroby na którą zapadli.

 

Pierwsze zmarło dziecko – chłopczyk był słabego zdrowia. Ciało zapakowane w trumnę opuszczono do grobu i zaczęto przysypywać ziemią. Nagle trumna się otworzyła. Pędrak wstał i postanowił wydostać się z grobu. Matka by temu zaradzić, podbiegła i zaczęła okładać go kijkiem.

 

– Idź kochanie w końcu spać – krzyczała.

 

Dziecko posłusznie położyło się w trumnie i zamknęło wieko.

 

Był to pierwszy i ostatni przypadek zombie z gatunku tych dobrze wychowanych.

Koniec

Komentarze

"…chłopczyk był słabego zdrowia. Ciało zapakowane w trumnę opuszczono do grobu i zaczęto przysypywać ziemią. Nagle trumna się otworzyła. Chłopczyk wstał i postanowił wydostać się z grobu. Matka by temu zaradzić, podbiegła i zaczęła okładać kijkiem chłopczyka."

Mnie nie ruszyło, ale może się podobać. :)

Pozdrawiam

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

 zawitała zaraza. Przywitała – Jednak wpada na siebie.  Przywitała się z mieszkańcami i od razu zaczęły się problemy. Wnet kilkoro ludzi znalazło się na łożu śmierci. – sięjoza Żaden lekarz nie potrafił wyleczyć choroby na którą zapadli. – na którą zapadli zbędne, tym bardziej, że wiemy o tym z wcześniejszych zdań.  Pierwsze zmarło dziecko – chłopczyk był słabego zdrowia. – Czy ta informacja po myślniku jest potrzebna? Nie rozwijasz jej potem w żaden sposób, dlatego warto sobie odzyskać aż cztery słowa, które w drabblu są na wagę złota.  Ciało zapakowane w trumnę opuszczono do grobu – Raczej ciało wpakowane do trumny, a by uniknąć kolokwializmu , ciało złożone do trumny. zaczęto przysypywać ziemią. Nagle trumna się otworzyła. Chłopczyk wstał i postanowił wydostać się z grobu. Matka by temu zaradzić, podbiegła i zaczęła okładać kijkiem chłopczyka. - Powtórzenia. Stylistycznie do poprawki.  – Idź kochanie w końcu spać – krzyczała. - Wcale nie brzmi, jakby krzyczała, i jej wypowiedź w ogóle nie pasuje do emocji związanych z okładaniem kogoś kijem.    Pomijając interpunkcję, stylistycznie mnie nie urzekło. Wręcz powiedziałabym, że słabo napisane. Puenta również nie lśni blaskiem godnym puenty drabblowskiej. Sądzę, że tekst napisany na kolanie i nieprzemyślany.  Pozdrawiam.  

Lubię zombie-klimaty. Ale tutaj, niestety, zupełnie to nie wypaliło. Drabble strasznie nieprzekonywujący. A szkoda – dawno nie czytałem dobrego kawałka o zombiakach.

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Fajne :)

Przynoszę radość :)

Bez rewelacji. Z pewnością nie zapamiętam. :-(

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Powiało ciekawym klimatem ;)

Mocno beznadziejne. Słabe.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Ok, niewątpliwie zaskakujące ; ) Do uśmiechnięcia się – ale i do rychłego zapomnienia. Powiedzmy sobie jednak szczerze – do czego innego służą drabble?

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Nowa Fantastyka