- Opowiadanie: kornell - Czekolada z niespodzianką (Podwieczorek 2014)

Czekolada z niespodzianką (Podwieczorek 2014)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Czekolada z niespodzianką (Podwieczorek 2014)

 

Mężczyzna usiadł na ławie naprzeciwko Wojtaszka i huknął kuflem w ławę.

-Zwariowałeś, Sjem ?

Sjem, brat Wojtaszka, znany wszystkim jako Plusk, zarechotał.

– Zawrzyj no gębę i pij te szczyny, szczeniaku.

– Sam pijesz szczyny! To pyszna czekolada!

– To – Sjem nabożnie uniósł kufel – jest zbożaja piwo. Czekolada jest dla szczeniaków.

– Czekolada z imbirem… – mruknął w ekstazie Wojtaszek, upijając łyk. Rozchylił powieki i zamarł.

Na ławie wił się zielony, wężykowaty kształt.

– Aaa-aa! Tasimiec!

Oślizgły kształt zasyczał i skoczył. Przeleciał łukiem nad stołem. Zanurkował w czekoladzie Wojtaszka.

– Aaale pach-nie! – oznajmił donośnie karczmarz. –Żoneczka upiekła ciasteczka. Z jagódkami. Chcecie?

Koniec

Komentarze

Gwoli ścisłości: Wojtaszek i Sjem to chłopy ze wsi. Stąd: "zbożaja" i "tasimiec".

Nie rozumiem ; (

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

jakby to powiedziec, co ma piernik do wiatraka? :D Albo tasiemiec w czekoladzie do ciasteczek z jagódkami? yyy nie wiem, puenta chyba mi uciekła :D

Czy tasiemiec jest po to, żeby czekoladę i ciasteczka dało się podwiązać w całość? ;-)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Poległem… Nie kumam.

Złościć się to robić sobie krzywdę za głupotę innych.

Też nie kapuję co ma tasiemiec do ciasteczek?

Cóż, ten tekst przekroczył również moje granice pojmowania. Takie życie.

Nie zrozumiałam. Co to jest „zbożaja piwo”? Powtórzenia, niezręczne sformułowania. Tasiemiec przeleciał łukiem nad stołem, a potem wpadł do czekolady. To gdzie ona stała? Na podłodze?

Babska logika rządzi!

Lubię abstrakcyjny humor, ale tu tasiemiec nijak mi się nie wiąże, a najmniej już z piwem i czekoladą… :( TO jakaś psychodela? Nie znam się na tych mniej tradycyjnych trendach, stąd pytanie. :)

"Świryb" (Bailout) | "Fisholof." (Cień Burzy) | "Wiesz, jesteś jak brud i zarazki dla malucha... niby syf, ale jak dzieciaka uodparnia... :D" (Emelkali)

Nie zrozumiałem, a przez to nie wiem, gdzie tu fantastyka :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Nowa Fantastyka