- Opowiadanie: Pork Porn Fantastisz - Gulasz (drabble 1 i 1/4)

Gulasz (drabble 1 i 1/4)

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Gulasz (drabble 1 i 1/4)

 

Mówiłem, przestrzegałem, krzyczałem i nic. Jak grochem o ścianę. Czego to ja nie zrobiłem, żeby przeżyło jak najwięcej osób. Starałem się, naprawdę się starałem, ale nikt mnie nie posłuchał, a ja znam się przecież na rzeczy. Niejedno już widziałem. Ale nie, oni przecież wiedzieli lepiej. Głupia blondynka, trochę mądrzejsza brunetka, osiłek i pajac. Coś gdzieś usłyszy i już leci na łeb na szyję. Jolce dobrali się do wnętrza głowy przy pomocy młotka. Witka nadziali na zardzewiałe widły. Marta z Andrzejem poszli nocą popływać w jeziorze. Oczywiście przy świetle księżyca, bo jakżeby inaczej, a do tego jakiś romantyczny numerek. No i co? I to, że skończyli na talerzu jako gulasz.

 

O ile mniej ofiar byłoby w horrorach, gdyby bohaterowie słuchali tego, co ma do powiedzenia widz.

Koniec

Komentarze

Tylko kto by je wtedy oglądał? :)

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Ściągnięte z Kwejka :P

"Nie jedno już widziałem". –– Niejedno już widziałem.

 

A ja wiele drabbli już przeczytałam. Niejeden był zdecydowanie lepszy.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

To jakiś drabble +25% gratis? Word naliczył mi 125 słów. 124, jeśli poprawisz niejedno.

Przeczytałam. Nie jest złe, ale też nie jakieś bardzo dobre. Ot, do poczytania bez bólu.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Słabe, jak dla mnie.

Mastiff

Ale lepsze od opowiadań :P

Przynoszę radość :)

Dorośnij, kolego.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

A dlaczego ma dorastać? Bo co? Bo się bawi? Pomysł nienowy, ale fajnie napisany, z humorem. Dla mnie w porządku:)

Mi się nawet spodobało. Ale szkoda, że liczba słów się nie zgadza.

Babska logika rządzi!

Może na palcach liczył :):);) ? A tak serio, trzeba by dorzucić jedno słowo np. "Witka nadziali na zardzewiałe widły." Prz tytule wstawić 1 i 1/4 drabble'a i bawimy się dalej ;)

Ktoś chyba opowiadaniami do siebie czytelników zraził. Ten rozciągnięty drabel do tragicznych IMO nie należy, ale może się podobć, rozbawić. Dla mne takie sobie, ale nie kaszanka kompletna.

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

@Troodon  Ściągnięte z Kwejka? A podasz link?

"Godzina czytania jest godziną skradzioną z raju." Thomas Wharton

To by było trollololo…

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

…Nienajgorsze. Najlepiej w tytule zaznaczyć "Krótkie" i nie zawracać sobie głowy stu wyrazami. Dla mnie drabble to literacki kozi bobek. Pozdrawiam.

Niezłe.

Total recognition is cliché; total surprise is alienating.

Dla mnie drabble to literacki kozi bobek – coś w tym, cholera, jest! ;)

Sorry, taki mamy klimat.

W miarę.

Pomysł w porządku, ale mógł zostać przedstawiony ciekawiej.

Cytując Fasa…

gdybyś miał więcej podobnego stuffu (równie krótkiego), ślij na: redakcja@szortal.com.

; )

I po co to było?

Nowa Fantastyka