- Opowiadanie: Emil - Drabble ze starego kawału

Drabble ze starego kawału

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Drabble ze starego kawału

 

– Nie odpalaj jeszcze. Ręcznik pod drzwi i uchyl okno!

 

– Przesadzasz Piotrek…

 

Nie było jednak dyskusji. Zrobili jak kazał, potem zapalili. Zaciągali się po kolei.

 

– Przyjaciele, muszę coś wyznać…

 

– Nie, najpierw pal, bo blokujesz kolejkę.

 

Wciągnął dym, przytrzymał, zakrztusił się aż poleciała mu łza.

 

– Pamiętacie jak zabrakło alko na weselu i zorganizowałem wino? Albo jak mówiłem, że wygrałem czterdziestodniowe wakacje? Tak naprawdę to nie kupiłem tego wina, przemieniłem w nie wodę. A zamiast odpoczywać walczyłem z pokusami diabła…

 

– Jezu, nie wierzę, że tak cię wkręciło po jednym buchu. Lepiej podaj dalej tego skręta – skomentował Tomek.

Koniec

Komentarze

Drabel z brodą i kropką w tytule. O jeden most za daleko…

I po co to było?

Kawału nie znam, ale nie rozbawił mnie on szczególnie. Co nie jest winą drabla, tylko samego żartu, w sumie.   A za kropkę w tytule trzy dni w dybach pod ratuszem.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Mam podobne odczucia jak przedmówcy. Nie podobało mi się.

Zgodzę się, z tym, co zostało już w komentarzach napisane.

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Kropka już znikła. Co do samego drabbla to mój pierwszy, chciałem sprawdzić, czy od strony technicznej mi się uda.

Niestety, znałam ten żart i nigdy specjalnie mnie nie bawił. Do tego uciekł Ci przecinek. O tutaj: – Przesadzasz(,) Piotrek… Drabble jak drabble. Może gdyby pomysł był własny i oryginalny, to coś by z tego było.

Ten żarcik zamknięty w stu słowach nie rozbawił mnie, niestety,

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Takie średnie raczej, ale zgadzam się z Jose, że to wina dowcipu, nie drabbla ; )

Faktycznie, kawał stary.

Babska logika rządzi!

Kawał być może stary, choć osobiście go nie znałem. Tak więc zaliczyłem mały uśmiech na końcu.

Słabe i stare, a na dodatek źle opowiedziane. Jak ktoś nie zna oryginału może się nie połapać o co chodzi.

Nowa Fantastyka