- Opowiadanie: Maikeru - Wstęp do Dziedzica Smoka

Wstęp do Dziedzica Smoka

Autorze! To opowiadanie ma status archiwalnego tekstu ze starej strony. Aby przywrócić go do głównego spisu, wystarczy dokonać edycji. Do tego czasu możliwość komentowania będzie wyłączona.

Oceny

Wstęp do Dziedzica Smoka

 

W świecie Dziedzica Smoka obawiązuje hierarchia rang i poziomów misji. Mężczyzna zaczyna od Nowicjusza od 3 rangi do 1 potem staje się Adeptem od 6 do 1 na końcu Magiem od 10 do 1 po przejściu podstawowego kręgu może ubiegać się o prawo dołączenia do Trybunału jeśli mu się uda staje się Magiem Trybunału od 10 do 1 i jeśli stary Arcymag zrezygnuje spośród magów trybunału 1 rangi zostaje wybrany kolejny przywódca. U kobiet występuje taki sam pierwszy krąg Nowicjuszka, Adeptka, Magini natomiast maginie twożę krąg i stają się wiedźmami od 3 do 1 potem Matkami kręgu od 7 do 1 a przywódczini wszystkich wiedźm jest Arcywiedźma zwana Skazą. Rangę można zyskać wykonując misję od Gildii złożonej z kupców oraz Arcymaga i Skazy. Każda osoba należąca do dowolnego kręgu może przyjąć zadanie. Misje także mają swoje klasy wyrużnia się zadania rangi A najłatwiejszej, B niewiele trudniejszej, C średniej, D trudnej oraz S i SS największy poziom trudności. Zadań rangi od A do C można przyjąć 10 na miesiąc, 3 od D do S oraz 1 SS. By dostać zadanie SS trzeba przejść test naszykowany przez Gildię po pozytywnym wyniku mag dowiaduje się celu misji. Jedna ranga wynosi 1000 punktów misji. Zadanie A daje do 3 punktów B do 6, C do 10, D do 30, S do 100 a SS nawet pełną rangę. Mag dostaje punkty za pozytywne wykonanie zadania, a za porażkę może je stracić.

 

 

 

Oto hierarchia w krainie Dziedzica Smoka

 

 

 

Maikeru Roza

Koniec

Komentarze

Zgubiłam się już przy drugim, kompletnie pozbawionym znaków interpunkcyjnych zdaniu.   Ty piszesz prozę, czy tworzysz grę?…   "Wyrużnia się"?

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." - H. Jackson Brown Jr

Oto jest mój komentarz. Jak jest SS, to powinien pojawić się dziadek z Werm…Abwehry

Za dużo Naruto, za dużo gier, za dużo trollingu. Proszę Cię, idź przeczytać jakąś książkę.

No może trochę 

Błont sie wkradł bo za zadanie c jet do 12 punktow a za zadnie d 36, wienc to jakaś bryndza jest, a nie rangi. Jak to jest możilwe, że ałtor nie zna wlansnego świata?   po prostu nie wiem no…….. …

I po co to było?

A Skaza - podły arcyłotr, był już w "Królu Lwie". Natomiast przywódczini zawsze pomyka w mini.

Racja Skaza po prostu myślałem nad jakimś przezwiskiem by nie było Arcy-

A czy jest jakiś prostszy sposób, żeby zostać Arcywiedźmą? :). A to jakaś książka z tego ma być czy jak? 

Autorze, autor rozumie pojęcie "opowiadanie"? Autor przeczytał nazwę działu?

Arcywiedźma jest jak Arcymag

Maikeru, lepiej byś się poszedł przewietrzyć… Jak nie Skaza, to może być Płoza, albo Koło od Woza ewentualnie Arcybitch…Ja też zresztą potrzebuję przewietrzenia :)

Trolololo w pełni : )

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Zagadka stulecia. Nie wiadomo, co to jest, nie wiadomo, po co jest.

JA bym z tego napisał opowiadanie o wkurzonym starym Arcymagu z długimi paznokciami i nastroszonymi brwiami, który wcale nie chce zrezygnować ze swojej funkcji. Oczywiście pojawiłby się kosmita.

Planuję coś w ten deseń

No to do dawaj Maikeru!

W prologu będzie żądny pieniędzy mag trybunału który zabieże syna na misjię SS polegającej na zabicie smoka niecierpliwy zamiast czekać na wsparcie wchodzić do pieczary bestji gdzie zginie a jego syn zostanie skazany na łaskę czarnego smoka Iwena

Ej - nie Iwena, tylko Iwana – toż to stara, rosyjska rasa smoków. "Jak smok Iwan zrobil porządek z Konikiem Garbuskiem" – była nawet taka bajeczka…

Oczywiście nikt niewie że zabiera syna

ale to imię smoka ale szczeże mówiąc Iwan też może być

Iwan Groźny i Czwarty.

Oj, szczerze mówiąc, nie spodobało mi się – myślę, że przeszkodziła w tym trochę interpunkcja – a raczej jej brak. A poza tym: wstaw większą całość, a nie fragment. Tylko przed tym fragmentem wstaw to (patrz na górę. Jeszcze wyżej.), jeśli jest naprawdę potrzebne. Ten i poprzedni temat usuń (napisz maila do DJ? Chyba do niego). Aha – a przed wstawieniem – POPRAW POPRAW POPRAW CAŁOŚĆ CAŁOŚĆ CAŁOŚĆ

Mee!

Jestem bardzo zaintrygiwany, kiedy pojawi się następna część?   … a co do Skazy i misji SS -> klik!

"Najpewniejszą oznaką pogodnej duszy jest zdolność śmiania się z samego siebie."

To jedynie wstęp sama hierarchia prolog wstawię jutro i będzie go więcej. Skaza to przezwisko posady nie postaci. A misja SS jest zabicie smoka Iwana

Poprawię prolog będę przepisywał na kompa i wstawię z laptopa a nie jak tez z Ipada

No tak – ale nie opłaca się wstawiać w częściach. A poza tym: wstęp, prolog? Łojezu…

Mee!

Poza tym to moja pierwsza powieść taka na serio

Misją SS jest zabicie smoka… – no nawet mnie to pokonało.

Pierwsza powieść tak na serio… A może wstaw coś krótszego i całego, co?

Mee!

Elanar, piłem herbatę  (wcześniej piwo, więc mam usprawiedliwienie dla moich komentarzy) i  kliknąłem. Szkody są duże :)

     Ciekawe bardzo to jest. To może być hit roku. 

Hit Roku – znowu mam imię dla kosmity. Ten jest  ze wschodnich rubieży galaktyki. Jego siostra  ( z zachodu) to Kit Roku, a owoc ich kazirodczej miłości to Kid Roku. Czarny charakter to będzie Vrozkroku , a dobry galaktyczny glina – Okrakiem.  To tyle, idę czytać Sierpniowca. A Maikeru niech tworzy…

Nie karmić, zachowywać się poważnie. Na przykład mi imie Skaza dla arcykogoś bardzo się podoba.

"Przychodzę tu od lat, obserwować cud gwiazdki nad kolejnym opowiadaniem. W tym roku przyprowadziłam dzieci.” – Gość Poniedziałków, 07.10.2066

Takie rzeczy wypisywałem w ósmej klasie (jak jeszcze były) płądząc przygody do Krysztalów Czasu. Gratuluje hobby, ale to jest potral literacki. Niestety, w tej formie Twoja twórczość do czytania się nie nadaje. Pozdrawiam

/ᐠ。ꞈ。ᐟ\

A mnie zastanawia, że autor odwrócił logiczne stopniowanie rang :)

Administrator portalu Nowej Fantastyki. Masz jakieś pytania, uwagi, a może coś nie działa tak, jak powinno? Napisz do mnie! :)

Maikeru Roza, domyślam się, że niedawno poznałeś litery i nauczyłeś się pisać różne wyrazy. Do tego momentu jest OK. Problem zaczyna się w chwili, gdy z wyrazów zaczynasz składać zdania. Tej umiejętności, śmiem twierdzić, jeszcze nie opanowałeś.   Wczoraj napisałeś, że znajomi namówili cię do publikacji. Nie ufaj znajomym. Podejrzewam, że nie są Ci życzliwi.   Niebawem rozpocznie się nowy rok szkolny. Będziesz miał okazję, na lekcjach języka polskiego, nauczyć się zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji. Na razie czytaj. Kiedy skończysz jedną książkę, przeczytaj drugą, potem trzecią, czwartą, piątą… Gdy uznasz, że przeczytałeś już wystarczająco dużo książek, sięgnij po jeszcze jedną, potem następną i wiele kolejnych.   Mam nadzieję, że w przyszłości napiszesz coś interesującego.

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Zaprawdę tak mocno beznadziejnego tekstu, dawno już nie czytałem. Masakra i dno do sześcianu.

"Wszyscy jesteśmy zwierzętami, które chcą przejść na drugą stronę ulicy, tylko coś, czego nie zauważyliśmy, rozjeżdża nas w połowie drogi." - Philip K. Dick

Ale ostatni kometarz Jana_Janka – bezcenny. Uchachałam się. Naprawdę, ci kosmici są wszędzie. Jakbyś, Janku, jeszcze mógł łapką pokazać, gdzie ten wschód, bo nie wiem, w którą stronę patrzeć… ;-)

Babska logika rządzi!

Finklo, czyżby pokrewne poczucie humoru? Nie wiem, czy powinnaś się przyznawać, mnie tu niebawem anatemą obejmą :) A Wschód Galaktyki to sam nie wiem gdzie jest, bo ta nasza Ziemia się bez przerwy kręci… Zgaduję, że Wschód to tam, gdzie nasz wzrok nie sięga… A Maikeru coś nic nie wrzuca…

Może tworzy? Tym razem być może coś "lżejszego", a nie tak na poważnie?

"Pierwszy raz w życiu dałem się zabić we śnie. "

Zgroza.

Prześlizgnęłam się wzrokiem. Tak nie może być. Mimo wszystko idę do "Dziedzica…"

Przynoszę radość :)

Nowa Fantastyka