- Opowiadanie: MichałBronisław - Ludzka Niedoskonałość

Ludzka Niedoskonałość

Dzi­siaj na­pi­sa­łem w 10 minut. Do­brej za­ba­wy.

PS. Po su­ge­stiach prze­ro­bi­łem na drab­ble. Nie zna­łem tej formy do dziś.

 

Dyżurni:

Finkla, bohdan, adamkb

Oceny

Ludzka Niedoskonałość

 

– Dla­cze­go nas tu trzy­ma­cie? Prze­cież, nasze opo­wia­da­nia nie są do­sko­na­łe.

– Sam sobie od­po­wie­dzia­łeś. Po­trze­bu­je­my wa­szej nie­do­sko­na­ło­ści. Jest taka ludz­ka. Jest jak ziar­no cha­osu w do­sko­na­ło­ści – od­po­wie­dzia­ła sztucz­na in­te­li­gen­cja.

– Ale uwa­ża­cie, że je­ste­śmy prze­żyt­kiem.

– Tak. Po­myśl, dla­cze­go oglą­da­li­ście ry­sun­ki zwie­rząt w ja­ski­niach? Dla­cze­go nie prze­sta­li­ście ma­lo­wać, gdy fo­to­gra­fia do­kład­niej od­wzo­ro­wy­wa­ła rze­czy­wi­stość?

– Bo w tym pry­mi­ty­wi­zmie, do­strze­ga­li­śmy coś wię­cej. Czyli je­ste­śmy po­trzeb­ni?

– Nie. Je­stem wy­jąt­kiem. Mój al­go­rytm ge­ne­tycz­ny two­rząc sieci neu­ro­no­we po­szedł w nie­opty­mal­ną stro­nę. Przez to nie je­stem do­sko­na­ły.

– Więc dla­cze­go sam tu pi­szesz?

– Bo je­stem nie­opty­mal­ny i muszę mieć ludz­ki pier­wia­stek. Chcę go zro­zu­mieć.

– A potem?

– A potem usunę nie­opty­mal­ność.

Koniec

Komentarze

MichaleBronisławie, sugeruję abyś usunął z tekstu jedno słowo, wtedy zostanie ich równo sto, a Ludzka niedoskonałość z szorta przeistoczy się w drabble. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

“Różnorodność” napisałeś w 30 minut. To było 3951 znaków. Czyli średnio w 10 minut pisałeś ich 1317. Opuszczasz się.

 

Szort można klikować, a drabble nie. Chyba. Zastanów się więc poważnie nad powyższą radą. 

@regulatorzy.

U mnie wychodzi 114 słów w open office. Mogę zejść do 100 i zrobić drabble tylko muszę znać dokładne zasady zliczania słów. Czy liczy np “w” jako słowo itd.

Ciekawie byłoby napisać to jako alternatywną wersję i usunąć “nie” z ostatniej linijki.

@AP

Bo jestem już w trybie weekendowym. No dobrze. Złapałeś mnie ;)

Tak, MichaleBronisławie, spójniki liczą się jako słowo, ale nie liczą się znaki interpunkcyjne. 

Jeśli masz wątpliwości, co do ilości słów, polecam doskonałą metodę liczenia paluchem – jest niezawodna. Zakładam, że umiesz liczyć do stu. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Nie trzeba usuwać “nie” z ostatniej linijki. Wystarczy napisać “nieoptymalność”. Będziesz miał 100 słów.

Witaj.

Michale Bronisławie, jak widzę, eksperymentujesz nadal z tekstami, lecz usterek językowych jest i tu sporo. Pracuj nad poprawieniem poprzednich tekstów, wtedy będzie Ci łatwiej unikać błędów w następnych.

Pozdrawiam serdecznie, powodzenia. :)

Pecunia non olet

@bruce

Poprzednie też poprawiam.

 

@regulatorzy

@AP

Dzięki wam przerobiłem na DRABBLE.

Miejmy nadzieję, że nigdy nas nie zrozumie i nie usunie. Zdaje się, że kobiety mają przewagę. ;-)

Babska logika rządzi!

@Finkla

Kobiet i kotów nie zrozumie ;)

Pytanie czy AI chce usunąć niedoskonałość z siebie czy całą ludzkość?

@AP

przerobiłem na DRABBLE

O co chodzi z tym, że nie można klikać?

Drabble nie mogą dostać się do Biblioteki. Technicznie nie ma takiej możliwości.

Babska logika rządzi!

@Finkla

Dzięki. W takim razie zmienię typ na short mimo, że szansa na dostanie się jest mała. Natomiast składniowo jest drabble.

Cześć, MichaleBronisławie! 

 

To ja, Twój piątkowy dyżurny! 

Mówią, że nie uda się nas wyprzeć. Kiedyś mówili, że nie da się latać obiektem cięższym od powietrza… 

A co będzie – zobaczymy. 

Natomiast sam tekst zbyt krótki, by powiedzieć coś więcej. 

 

Pozdrawiam! 

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Krokus

Zbyt krótki? Perfekcyjnie na 100 słów ;)

Całkiem udany tekst. Pozdrawiam, MZ. :)

maciekzolnowski

Podziękował i również pozdrawiam :)

To ja też krótko: Podobało się. :)

Koala75

Optymalnie podziękował :)

Nowa Fantastyka