- Opowiadanie: Koala75 - Gdzie trzech się bije...

Gdzie trzech się bije...

This droubble’s to date for Kwiatek vs Słonko vs Pedro.

Oceny

Gdzie trzech się bije...

Rozpoczął się kolejny pojedynek. Gdy zobaczyłem, że  oprócz  Kwiatuszka i Słoneczka w dwóch narożnikach pojawił się w trzecim czarny Don Pedro, pomyślałem, że ring ma cztery narożniki i w tym czwartym mogłem zająć miejsce ja, Granitowy Skał. Pudełko pełne snów to właśnie dla mnie temat. Często mi się śnią pojedynki, w których niestety nie mam godnych przeciwników, wszystkich przytłaczam. Tym razem też jestem pewny, że ani Słoneczko, ani Kwiatek, ani deszczowy Don Pedro mojemu granitowi we śnie nie daliby rady. Może, gdybym wyszukał w moim pudelku ze snami, taki fantastyczny sen, w którym granit był miękki jak aksamit, mogliby wtedy zwyciężyć. Szkoda jednak takiego snu na pojedynek. Można go lepiej rozwinąć. Taka magma, piękna, gorąca, we śnie dałaby się otulić granitem o niebywałej miękkości. Chętnie bym stwardniał razem z nią na zawsze po jej ostygnięciu. Zbyt późno zobaczyłem możliwość wstąpienia na ring jako czwarty, teraz już mnie nie dopuszczą. Tak naprawdę, gdyby zjednoczyli siły i pojedynek potrwałby dostatecznie długo, mogliby mnie pokonać. Słońce, woda i roślinność ze wszystkim sobie poradzą. Jednak lepiej śnić sobie bezpiecznie i gromadzić co ciekawsze sny do Pudełka Snów, żeby móc wyciągnąć przyjemny sen, gdy zagrozi bezsenna noc. Niech Kwiatek, Słonko i Pedro biją się sami. 

Koniec

Komentarze

Miał być pojedynek dwóch osób (względnie kwiatów i gwiazd, mniejsza o szczegóły). Tyle się tego narobiło, że strach otworzyć lodówkę…

OK, tekst jest, ale to deklaracja, a nie opko. Jakaś fabuła, coś?

Babska logika rządzi!

Bez fabuły, bo to taka (żartobliwa?!)reakcja na gorąco na informację, że pojedynek jest trzyosobowy na ringu (pokaz wrestlingu?). 

Anomisiu, chcesz się bić?

Żadne kwadraciki – teraz już tylko solo ;)

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Wyroiło Anonimów. Jest i czwarty. :-)  Nawet granit da się ujarzmić jak w dziecięcej starej grze: kamień, papier i nożyce. xd

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

@Kwiatek. Ładne kwiatki! Robi aluzje. Jestem anonim, nie anomiś. Jakaś koala drabble wyzwala, to już, mój Boże, inna nie może? Kwiatek straszy Granitowego ząbkami milutkiego szczurka. Nie przyjmę wyzwania, bo Mistrz naucza, że każda walka niestoczona jest wygraną, a ja lubię wygrywać.

@Asylum. Bo za maską anonima może skrywać się dziewczyna.

Dobrze, Anonimie, że po przeanalizowaniu sytuacji, porzuciłeś chęć włączenia się do pojedynku na czwartego. I pamiętaj, że gdzie trzech się bije, tam czwarty podaje kije. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

@regulatorzy. Jeżeli czwarty podaje kije, a nie dostaje nimi, to nie jest źle. :-)

Nie jest źle, Anonimie, bo rola czwartego sprowadza się wyłącznie do podawania kijaszków. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

@regulatorzy. Nie jest też dobrze, bo taka tylko aktywność jest wbrew równouprawnieniu.

Ale zgodna z przydziałem ról w tym spektaklu. ;)

Gdyby ci, którzy źle o mnie myślą, wiedzieli co ja o nich myślę, myśleliby o mnie jeszcze gorzej.

Za maską Pedra też może się ukrywać płeć piękna. OMG. Czemu napisałam “piękna”? ;) Dałoby może radę uzasadnić, jednak zupełnie niepotrzebnie. :-)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

@Asylum. Nasza płeć jest piękna duchem lub ciałem, a w ogóle jednym i drugim.

:DDD

Zezłościłam się sama na siebie, że aż tak łatwo wychodzą mi spod stalówki takie kategoryzacje.

Inne płci też są piękne duchem i ciałem, tylko ciało innego rodzaju bądź tego samego. :-)

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

@Asylum. To wina klawiatury, łatwości pisania na niej. Obie pcie są piękne. Pcie obu rodzajów łączcie się. 

Kochani, zaraz zdejmę maskę Anonima. Starałem się, jak umiałem, nie ułatwiać mego rozpoznania jako autora. Cieszyłbym się, gdyby się okazało, że ktoś z czytających dał się zwieść i podejrzewał kogoś innego o autorstwo. Krokus chyba podejrzewał mnie od samego początku. Czy ktoś jeszcze?

Maska zdjęta. smiley Fajnie być sobą.

 

Bądź sobą Misiu!

Cóż, jeśli na NF pojawia się anonimowe Drabble, to jesteś pierwszym podejrzanym ;)

Nie zabijamy piesków w opowiadaniach. Nigdy.

Krokusie, pierwszy i ostatni raz w życiu pisałem coś jako anonim. Zmieniłem sposób komentowania i nawet sugerowałem, że należę do płci pięknej. System niestety pozwalał mi komentować tylko anonimowo, więc wraz z upływem czasu było coraz bardziej dziwne, że Koala nie skomentował drabbla, zawsze to robił. Może jednak udało mi się kogoś zwieść? Przecież nie tylko ja lubię drabble.

Sugestia była przekonywującą, mnie zmyliłeś. :D

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Smokini, taki miałem zamiar. Nie gniewaj się. heart

Coś Ty. Fajnie. heart

Logika zaprowadzi cię z punktu A do punktu B. Wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie. A.E.

Ciekawe, czy jeszcze kogoś zdołałem zmylić?

Hej Koala75

 

Nic nie kapuję :(

Jestem niepełnosprawny...

Dawidiqu, dowcip(?!) polegał na tym, że tekst wrzuciłem jako anonim i starałem się jak najdłużej nie przyznawać, że to mój.

Nowa Fantastyka